Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami – ebook

CENA NEXTO

Anna Łaszkiewicz  

31.01.2023

01.01.2022

polski

163

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8331-088-6

  • PDF

Opis

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami - ebook

22,46 zł 24,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,95 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

14,97 zł 24,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,95 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!