Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

znaczy

Liczba pozycji: 24
  • CENA NEXTO

    Mniej znaczy lepiej – ebook

    Jason Hickel  

    To nie jest książka o nieuniknionej zagładzie. To książka o nadziei. Łącząc wiedzę z różnych dziedzin – historii, ekonomii, antropologii, filozofii i nauk ścisłych – Jason Hickel kreśli błyskotliwą analizę kapitalizmu (z odświeżającym spojrzeniem na jego historię) i proponuje wizję alternatywnego rozwoju, zrywającego z obłędem ciągłego wzrostu. Pisze o tym, jak przejść od gospodarki zorganizowanej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,30 zł 37,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Winning znaczy zwyciężać – ebook

    Jack Welch   Suzy Welch  

    Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,90 zł 41,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Era prosumenta 2.0 – ebook

    Bill Quain  

    Era prosumenta 2.0. Wydanie uaktualnione. Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: Czy twój ulubiony sklep...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,70 zł 33,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Winning - odpowiedzi – ebook

    Jack Welch   Suzy Welch  

    W bestsellerze z 2005 roku Winning znaczy zwyciężać Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla Jacka otwartością i optymizmem. Wydawało się, że po niej, odwołując się do słów Warrena Buffeta, „nie będzie potrzebna żadna więcej książka o zarządzaniu”. Ale Winning...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,70 zł 33,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,70 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Restrukturyzacja Firm – ebook

    Infor Biznes  

    "Restrukturyzacja firm Przedsiębiorcy pytają o CIT i VAT Jak płaci wierzyciel Sytuacja dłużnika Wejście w życie ustawy Prawo restrukturyzacyjne wpłynęło na stosowanie regulacji prawnych. Świadczy o tym liczba zmian w aktach prawnych - zajmują one prawie połowę ustawy. Zmiany dotyczą m.in. zasad rozliczeń podatków: dochodowego i VAT. Modyfikują one również zasady odpowiedzialności podatników...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,11 zł 17,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,11 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Źli Żydzi – ebook

    Emily Tamkin  

    Co to znaczy być „złym Żydem”? Wielu Żydów używa tego określenia jako broni przeciwko innym członkom własnej społeczności. Jesteś złym Żydem, jeśli nie prowadzisz koszernej kuchni, nie dość często chodzisz do synagogi, nie posyłasz dzieci do szkoły hebrajskiej, lubisz przeboje bożonarodzeniowe, zbyt rzadko dzwonisz do matki. Jeśli krytykujesz politykę prowadzoną przed Izrael. Lista jest długa. Co...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,31 zł 45,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,25 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Hongkong – ebook

    Piotr Bernardyn  

    Historia współczesnego Hongkongu rozpoczyna się w połowie XIX wieku wraz z przybyciem Brytyjczyków. Od tego momentu kilka rybackich wiosek przekształca się stopniowo w gospodarczą metropolię, którą znamy. Piotr Bernardyn, długoletni korespondent i komentator spraw azjatyckich, był naocznym świadkiem wielomilionowych demonstracji, które wybuchły w Hongkongu w 2019 roku. Opisuje, jak protestujący niszczyli...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,31 zł 35,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,75 zł

    Więcej

    Ocena: 4 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Na własne ryzyko. Ukryte asymetrie w codziennym życiu /OP. MKK/ – ebook

    Nassim Nicholas Taleb  

    Intrygująca książka jednego z najbardziej znanych ekonomistów na świecie, która podważa nasze przekonania na temat ryzyka i korzyści, polityki i religii, finansów i osobistej odpowiedzialności W swojej najbardziej jak dotąd prowokacyjnej książce jeden z czołowych myślicieli naszych czasów definiuje na nowo, co to znaczy zrozumieć świat, odnieść sukces w zawodzie, współtworzyć rzetelne i sprawiedliwe...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 43,20 zł 48,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi – ebook

    Daniel H. Pink  

    Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,70 zł 33,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,70 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Zarządzanie marką – ebook

    Ryszard Kłeczek   Adam Sagan   Jacek Kall  

    Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,33 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 24

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA