Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

zmysly

Liczba pozycji: 4
  • Wiedza I Mniemanie – ebook

    Platon  

    Platon twierdził, że wrażenia zmysłowe nie mogą być źródłem prawdziwej wiedzy i że ich dziedziną są tylko mniemania, prawdziwa zaś wiedza (poznanie idei) dostępna jest tylko rozumowi i wyraża się w pojęciach. Wiedza ma swój przedmiot istoty duchowe, natomiast mniemania odnoszą się do rzeczy postrzeganych przez zmysły.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Kraina ślepców – ebook

    Herbert George Wells  

    „Kraina ślepców” to opowiadanie autorstwa Herberta George’a Wellsa, uznanego za jednego z pionierów gatunku science fiction. Opowiadanie opisuje losy próbującego się wspiąć się na niezdobytą górę, alpinista imieniem Nuñez.  Podczas wyprawy, bohater znalazł dolinę, odciętą od reszty świata, otoczoną ze wszystkich stron stromymi przepaściami. Był to legendarny „Kraj Ślepców”. Dolina była rajem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 11,24 zł 12,49 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,24 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Własna firma krok po kroku. Uwaga kryzys! – ebook

    Grzegorz Krzemień  

    Niniejszy e-book to suplement do książki Grzegorza Krzemienia pt. Własna firma krok po kroku (wyd. MT Biznes, 2019). Jest on zbiorem wskazówek, co robić, a czego nie robić, żeby po obecnym kryzysie wrócić na właściwy tor i odnaleźć się biznesowo w rzeczywistości po pandemii. Wykorzystując czas kryzysu, świadomy lider może dokonać skoku w rozwoju firmy Jednego możemy być pewni w tym niepewnym świecie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Najlepsza książka roku 2013 w kategorii "Klient, sprzedaż, marketing" w rankingu THINKTANK „Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki” to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie, odkryły swój talent. Książka nie jest poradnikiem o sztuce...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,72 zł 45,24 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,72 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA