zaufanie
Liczba pozycji: 16
Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować – audiobook
Dale & Associates Carnegie
Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu "pomagają innym uświadomić sobie własne...Data dostępności:
Data publikacji:
Proste prawdy o przywództwie – audiobook
Ken Blanchard Randy Conley
Proste prawdy o przywództwie jest dwuczęściową kompilacja przemyśleń Blancharda i Conleya na temat servant leadership i budowania zaufania. To świadectwo przenikliwej, zapadającej w pamięć, a miejscami sprzecznej z intuicją mądrości przywódczej. Czytelnicy dzięki niej odkryją: •Kiedy należy stosować różne podejścia (style przywódcze) do różnych - i do tych samych osób, •Co sprawia, że przywódcy...Data dostępności:
Data publikacji:
Gotowe na wszystko - poradnik do gry – ebook
Bartek "Bartolomeo" Czajkowski
Poradnik do „Gotowych na wszystko” zawiera opis przejścia każdego z dwunastu odcinków. Poza obowiązkowymi, zawartych jest w nim też duża część dodatkowych czynności pozwalających niekiedy poznać lepiej tajemnice sąsiadów z Wisteria Lane. Gotowe na wszystko - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. Odcinek 12 – Epilog (Solucja) Odcinek 11 – Odnaleziona tożsamość...Data dostępności:
Data publikacji:
Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry – ebook
Marek "Fulko de Lorche" Czajor
Poradnik zawiera kompletny opis przejścia trybu fabularnego Tomb Raider: Anniversary na poziomie średnim. Podano lokalizacje broni, amunicji i apteczek, a ponadto można zapoznać się z opisami bohaterów, nieprzyjaciół i arsenału. Tomb Raider: Anniversary - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in. 06. Świątynia św. Franciszka (1) (Grecja) 04. Zaginiona Dolina (1)...Data dostępności:
Data publikacji:
Heroes of Might Magic IV - poradnik do gry – ebook
Piotr "Zodiac" Szczerbowski Grzegorz "KirkoR" Bernaś
Czwarta część przebojowej strategii turowej Heroes of Might & Magic IV doczekała się znacznie poprawionego enginu graficznego, zmienionych zasad walki oraz rozwoju infrastruktury miast i rozbudowanego drzewa wynalazków. Skrócona wersja spisu treści: -Początek -Kampania I: Misja 1 - Ostrze Gryphonhearta -Kampania I: Misja 2 - Próby -Kampania I: Misja 3 - Pierwszy z wielu kroków -Kampania I: Misja 4...Data dostępności:
Data publikacji:
Gra bez końca – audiobook
Simon Sinek
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w...Data dostępności:
Data publikacji:
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą – audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło
Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń – audiobook
Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji: