wyniki
Liczba pozycji: 147
Koszty i wyniki w systemie controllingu w przedsiębiorstwach usług logistycznych – ebook
Justyna Dobroszek
Logistyka, uważana przez wielu analityków za „barometr” lub „krwiobieg gospodarki”, rozwija się w ostatnich latach bardzo dynamicznie w ramach działalności biznesowej. Punktem wyjścia była techniczna strona procesów transportu, przeładunku i magazynowania, która przejawiała się zastosowaniem odpowiednich innowacji technologicznych. Z upływem czasu pojawiła się w logistyce perspektywa zarządzania, która...Data dostępności:
Data publikacji:
Budowa portfeli ograniczonego ryzyka. Wykorzystanie modelu W.F. Sharpe'a. Rozdział 5. Wyniki testów modelu segmentacji współczynnika beta – ebook
Artur Dembny
Inwestowanie na giełdzie wzbudza emocje. Każdy, kto zetknął się choć raz z rynkiem akcji, towarów, instrumentów pochodnych, czy innych dóbr podlegających zorganizowanemu obrotowi, doskonale zna towarzyszący temu dreszczyk emocji. Jest sprawą oczywistą, że najwyraźniej odczuwa się go dopiero wtedy, gdy samemu bierze się czynny udział w wydarzeniach, a pełnia tych doznań następuje wówczas, gdy przedmiotem...Data dostępności:
Data publikacji:
Pozycjonowanie zdjęć w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
Jak poprawnie przygotować zdjęcia do publikacji w Internecie? Jak realnie wpłynąć na wyniki wyszukiwania? Jak trafiać do Google Grafika? Jak za pomocą zdjęć promować swój biznes? Poznaj kilka praktycznych sztuczek, które realnie wpłyną na twoje wyniki wyszukiwania w sieci, a co za tym idzie, zwiększą twoją popularność i widoczność w Internecie.Data dostępności:
Data publikacji:
Efektywność sieci publicznych. Podejście wielopoziomowe – ebook
Agata Austen
Publikacja prezentuje teorię i wyniki badań w zakresie teorii sieci w aspekcie działania partnerstw lokalnych w sektorze pomocy społecznej . Jest to publikacja naukowa, zawierająca jednak praktyczne wskazówki wyjaśniające zjawiska mające miejsce w partnerstwach lokalnych. Wyniki badań mogą stanowić benchmarki dla zarządzających, wskazują sposób zarządzania partnerstwami i pomiaru efektywności jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12 – ebook
Tadeusz Falencikowski
Współczesne przedsiębiorstwa działają w środowisku biznesowym wielorako zdeterminowanym. W tej książce Autorzy przedstawili wyniki badań teoretycznych i empirycznych ujmujące: - kulturowe, - zasobowe, - samorządowe, - uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Wszyscy żywimy przekonanie, że wyniki naszych prac mogą przyczynić się do zwiększenia wiedzy o warunkach działania przedsiębiorstw,...Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacje w zarządzaniu. Nowe ujęcie – ebook
Teresa Kraśnicka
Książka zawiera: bogaty przegląd definicji i modeli innowacji zarządczych i sposoby ich pomiaru, pierwszy tak obszerny przegląd kierunków badań dotyczących management innovation prowadzonych na świecie i ich wyniki, wyniki własnych badań empirycznych, przeprowadzonych na próbie polskich przedsiębiorstw. Jest to relatywnie nowe podejście do innowacyjności, traktujące zarządzanie jako obszar,...Data dostępności:
Data publikacji:
Fundusze inwestycyjne. Rodzaje - metody oceny - analiza. Wydanie II zmienione – ebook
Dawid Dawidowicz
Początek XXI wieku to czas dynamicznego rozwoju rynku funduszy inwe - stycyjnych w Polsce. Popularność funduszy inwestycyjnych sprawia, że coraz wiecej osób powierza swoje oszczedności tym instytucjom, choć jednocześnie wiedza na temat zasad funkcjonowania funduszy jest w społeczeństwie stosunkowo niewielka. W książce w przystepny sposób opisana została istota funduszy, ich rozwój, klasyfikacja,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie współczesnymi przedsiębiorstwami. Uwarunkowania strategiczne, innowacyjne i kulturowe. Tom 7 – ebook
Tadeusz Falencikowski
Siódmy tom Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku zawiera opisy wybranych problemów funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw. Opisy te koncentrują się w trzech obszarach: - zagadnienia strategiczne w przedsiębiorstwach, - innowacyjność w funkcjonowaniu przedsiębiorstw, - kultura we współczesnych organizacjach. Przedstawione wyniki badań naukowych mogą przyczynić się do rozwiązania...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w szkolnictwie – ebook
Hanna Hall
Książka jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera elementy typowe dla poradnika, ale również definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła również wyniki unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano wiele przykładów...Data dostępności:
Data publikacji:
Kultura bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie. Modele, diagnoza i kształtowanie – ebook
Anna Rakowska
Problem stosunku pracowników do spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, który w środowisku przedsiębiorstwa przekształca się z czasem w określony zbiór powszechnie akceptowanych wzorów kulturowych, jest ważną częścią kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa. Temat podjęty przez Autorki jest niewątpliwie ważny dla praktyki zarządzania, tym bardziej, że wciąż niewiele jest publikacji na ten...Data dostępności:
Data publikacji: