wideo
Liczba pozycji: 8
Siskele – audiobook
Bartłomiej Biesiekirski
Położone w głębi fiordów Dalekiej Północy Siskele jest miejscem pełnym mrocznej magii. W oczach przybyszów ze świata zewnętrznego mieszkańcy osady wydają się nie w pełni być ludźmi. Morski rozbitek, porzucona przez rodziców dziewczyna i młody chłopak próbują, każde na swój sposób, zrozumieć zasady panujące w tym miejscu. Centrum dziwnych wydarzeń jest latarnia morska, której nie ma na żadnej z map....Data dostępności:
Data publikacji:
LUST: Sekstaśma - opowiadanie erotyczne – audiobook
Nicolas Lemarin
„Pogrążony w ciemnościach Harvey przygląda się jej choreografii. Jest urzeczony jej gracją. Muzyka przybiera na tempie, a Fiona przyspiesza. Zrzuca z siebie szlafrok. Jest teraz kompletnie naga. Zaczyna pieścić drugą pierś, wzdychając z przyjemnością." Fiona często jeździ w delegacje. Dzięki wideo rozmowom, jej związek na odległość z Harvey'em kwitnie. Pomimo fizycznego dystansu, zabawianie się za...Data dostępności:
Data publikacji:
To jest futbol! Krótka historia piłki nożnej – audiobook
Michał Gąsiorowski
Ręka Maradony, pęknięty but Deyny, skradziony Puchar Rimeta i piesek Pickles, który go odnalazł… Historia piłki nożnej pełna jest nie tylko wspaniałych akcji i wybitnych strzelców, lecz także ciekawych anegdot. Dlaczego Francuzi nie mogli zagrać w swoich strojach na mistrzostwach świata w 1978 roku? Który Polak został królem strzelców na mundialu? Co Brazylijczycy czują na dźwięk słowa „Maracanazo”?...Data dostępności:
Data publikacji:
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach – audiobook
Magdalena Pawłowska
Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz pozyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? Chcesz stworzyć produkt online, który zapewni Ci stały przychód? Według...Data dostępności:
Data publikacji:
Niewolnicy dopaminy. Jak odnaleźć równowagę w epoce obfitości – audiobook
Anna Lembke
Wszyscy znamy to uczucie, gdy bardzo pragniemy kolejnego kawałka czekolady albo tego, aby dobra książka, film lub gra wideo trwały wiecznie. Pojawienie się tego pragnienia to moment, gdy szala przyjemności przechyla się w stronę bólu. Żyjemy w czasach bezprecedensowego dostępu do bodźców zapewniających poczucie zadowolenia. Substancje uzależniające, jedzenie, informacje, hazard, zakupy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) – audiobook
Mirosław Skwarek
Magia milionowych zasięgów. Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami – audiobook
Jeb Blount
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: