wideo
Liczba pozycji: 31
Gry wideo. Zarys poetyki – ebook
Piotr Kubiński
Praca Piotra Kubińskiego Gry wideo - zarys poetyki będzie ważna i interesująca nie tylko dla badaczy gier komputerowych, będzie wielce pouczająca dla badaczy kultury współczesnej. (…) Rozważania i analizy autora na temat emersji jako konstytutywnego składnika gier wideo w pełni mnie przekonują. prof. dr hab. Maryla Hopfinger Zabiegom immersyjnym i emersyjnym, którymi posługują się twórcy...Data dostępności:
Data publikacji:
Fenomenologia gry wideo w perspektywie ontologii dzieła sztuki Romana Ingardena – ebook
Wojciech Sikora
Fenomenolog Roman Ingarden zwrócił uwagę na osobliwy fakt: chociaż istnienie dzieł literackich wydaje się nam naturalne jak powietrze, to zapytani, czym one są, nie potrafimy udzielić trafnej odpowiedzi. Współcześnie w podobnym tonie można zapytać o gry wideo. Czym są i jakie miejsce zajmują w rzeczywistości? Czym różni się gra wideo od dzieła sztuki i tabliczki czekolady? To tylko niektóre z pytań...Data dostępności:
Data publikacji:
Gra w film. Z zagadnień relacji między filmem i grami wideo – ebook
Joanna Pigulak
Książka stanowi wieloaspektowe studium intermedialnych i transmedialnych relacji między dynamicznie rozwijającymi się grami cyfrowymi oraz filmem. Autorka, przywołując bogaty materiał egzemplifikacyjny, dowodzi, że w konsekwencji oddziaływania na siebie obu mediów dochodzi do ich ewolucji oraz nieustannych przetworzeń w obszarze poetyk, struktur i systemów medialnych. Analiza różnorodnych gier cyfrowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Wciśnij reset. Triumfy i fakapy w przemyśle gier wideo – ebook
Jason Schreier
Autor bestselleru Krew, pot i piksele powraca z kolejną dogłębną, zakulisową analizą branży gier wideo. Opowiada, jak upadały najgłośniejsze studia ostatniej dekady, snując opowieści - te triumfalne i te tragiczne - o tym, co stało się potem. Przemysł gier jest zarówno prestiżowy, jak i nieprzewidywalny. Opierając się na licznych wywiadach z producentami przełomowych gier, takich jak BioShock Infinite,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekstaśma - opowiadanie erotyczne – audiobook
Nicolas Lemarin
„Pogrążony w ciemnościach Harvey przygląda się jej choreografii. Jest urzeczony jej gracją. Muzyka przybiera na tempie, a Fiona przyspiesza. Zrzuca z siebie szlafrok. Jest teraz kompletnie naga. Zaczyna pieścić drugą pierś, wzdychając z przyjemnością." Fiona często jeździ w delegacje. Dzięki wideo rozmowom, jej związek na odległość z Harvey'em kwitnie. Pomimo fizycznego dystansu, zabawianie się za...Data dostępności:
Data publikacji:
Wojny konsolowe. SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie – ebook
Blake J. Harris
" Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske - człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Za nasze grzechy – ebook
Ludwik Lunar
Pewnego marcowego poranka grupa nastolatków dokonuje makabrycznego odkrycia. Na leśnej polanie natrafiają na zwłoki mężczyzny, szczelnie zawinięte w plastikową folię. Na ciele denata brak oznak przemocy i znaków szczególnych, a sprawca nie pozostawił żadnych śladów. Szybko się okazuje, że przyczyną zgonu było odwodnienie. Na jaw wychodzi jednak coś jeszcze: w krtani mężczyzny znaleziono niespotykany...Data dostępności:
Data publikacji:
Uwięzieni w grze. Niewidzialna inwazja. Tom 2 – ebook
Dustin Brady
Po tym jak Jesse i jego przyjaciel Eric zostali niespodziewanie uwięzieni w wirtualnej rzeczywistości gry "Pełna Moc", przysięgli sobie, że już nigdy nawet nie zbliżą się do gier wideo. Jednak gdy Jesse otrzymuje szansę na ocalenie swojego kumpla Marka, nie może powiedzieć „nie!”. Problem polega na tym, że tym razem Jesse staje się niewidzialny i zostaje wessany do świata gry "Będzie Dziko"...Data dostępności:
Data publikacji:
Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry – ebook
Jason Schreier
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania...Data dostępności:
Data publikacji:
Instrukcje księgowego. 53 praktyczne procedury – ebook
INFOR PL SA
Książka zawiera zestaw aktualnych i praktycznych instrukcji objaśniających wybrane procedury podatkowe, księgowe i kadrowe. Trudne i skomplikowane zagadnienia prawne i proceduralne przedstawiono w sposób prosty, zwięzły i przystępny przy użyciu zestawień, tabel, przewodników „krok po kroku”. Publikacja została powiązana ze specjalnym suplementem elektronicznym dostępnym po zalogowaniu...Data dostępności:
Data publikacji: