wideo
Liczba pozycji: 27
Czynniki Strachu w Grach Wideo – ebook
Patryk Polewiak
Dlaczego dobry horror straszy a zły wywołuje salwy śmiechu? Książka „Czynniki Strachu w Grach Wideo” odpowiada na to i wiele innych pytań z zakresu psychologii horroru. Pokazuje jakie czynniki wpływają pozytywnie na jakość gry wideo a które skutecznie niszczą doznania i odczucia gracza. Jest to poradnik obowiązkowy dla twórców gier oraz zbiór ciekawostek dla graczy, chcących spojrzeć od kuchni na ich...Data dostępności:
Data publikacji:
Domowe studio audio i wideo – ebook
Marcin Sawicki
Możesz nagrywać, przerabiać dowolną muzykę, którą masz w komputerze, ucinać ją w dowolny sposób, zwiększać i zmniejszać głośność w nagraniu i w końcu zapisać ją w formacie mp3. Jakość nagrań w audio będzie bardzo wysokiej jakości nie będzie to żadne mono. Można nagrywać muzykę z teledysków z Internetu np.: Youtube w mp3. Możesz przerabiać dowolną muzykę na dzwonki do telefonu z wybranego kawałka mp3....Data dostępności:
Data publikacji:
Wciśnij reset. Triumfy i fakapy w przemyśle gier wideo – ebook
Jason Schreier
Autor bestselleru Krew, pot i piksele powraca z kolejną dogłębną, zakulisową analizą branży gier wideo. Opowiada, jak upadały najgłośniejsze studia ostatniej dekady, snując opowieści - te triumfalne i te tragiczne - o tym, co stało się potem. Przemysł gier jest zarówno prestiżowy, jak i nieprzewidywalny. Opierając się na licznych wywiadach z producentami przełomowych gier, takich jak BioShock Infinite,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wojny konsolowe. SEGA, Nintendo i batalia, która zdefiniowała pokolenie – ebook
Blake J. Harris
" Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske - człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Microsoft Word 2016 Krok po kroku – ebook
Joan Lambert
• Prosta nauka podstawowych zadań • Duże demonstracje • Pliki ćwiczeń do budowy umiejętności Szybka nauka programu Word! Nauka nigdy nie była tak łatwa. Osiągnij produktywność przy pracy z Word 2016 i znajdź odpowiedzi na wszystkie pytania energiczne ćwiczenia i zrzuty ekranów pokazują dokładnie, co należy zrobić, krok po kroku. • Zdobądź mistrzostwo w obsłudze kluczowych narzędzi projektowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Expression Blend Przewodnik – ebook
Artur Żarski
Przewodnik ten ma na celu zapoznanie Czytelnika z produktem o nazwie Expression Blend. Czym tak naprawdę jest Blend? Jest to profesjonalne narzędzie do projektowania interaktywnych interfejsów użytkownika – w szczególności różnego rodzaju animacji 2D oraz 3D. Pozwala na łączenie różnego rodzaju elementów w jednym projekcie. Mogą to być obrazy wideo, grafika wektorowa, wysokiej jakości elementy tekstowe,...Data dostępności:
Data publikacji:
Digital Photographer Polska – e-wydanie – 1/2024
100% porad, warsztatów oraz inspiracji fotograficznych Digital Photographer Polska to wyjątkowe pismo dla ambitnych pasjonatów, którzy chcą szlifować swój fotograficzny warsztat, udoskonalać swoje umiejętności by wzmocnić swoje portfolio. To jedyny magazyn na rynku w całości poświęcony proaktycznej stronie fotografowania. Każde wydanie to ponad 100 stron wskazówek, inspirujących galerii i, przede...Data dostępności:
Data publikacji:
Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry – ebook
Jason Schreier
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry - Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do Raspberry Pi, wyd. II – ebook
Matt Richardson Shawn Wallace
Raspberry Pi to komputer wielkości karty kredytowej, do którego można podłączyć zwykły telewizor i klawiaturę. Jednak jest to pełnoprawny, choć mały komputer, który można wykorzystać w rozmaitych projektach, a także do wielu rzeczy, które realizują „zwykłe” komputery PC, jak praca z arkuszami kalkulacyjnymi i tekstem, przeglądanie Internetu czy gry lub oglądanie wideo wysokiej rozdzielczości. Ta książka...Data dostępności:
Data publikacji:
Komiks dla Pixela 64+ – e-wydania
Wyjątkowy album, opisujący sześć lat z życia Michała „Śledzia” Śledzińskiego - jednego z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych twórców komiksowych, autora i artysty, gracza i ojca. Uzupełniony o crossover, którego nikt się nie spodziewał, ale każdy potrzebował - Komiks dla Pixela x Osiedle Swoboda. 18-stronicowy epizod, w którym Niedźwiedź i Smutny spotykają mistrza gry w Komumony -...Data dostępności:
Data publikacji: