weryfikacji
Liczba pozycji: 5
ABC wolności finansowej – audiobook
Barry L. Cameron
Temat pieniędzy nigdy nie przestaje być aktualny, czego nikomu udowadniać nie trzeba, bo każdy z nas o jego aktualności przekonuje się na co dzień. Pieniądz ma w sobie niezwykłą moc weryfikacji człowieka! Kształtuje i wystawia człowieka na próbę - i to zarówno wtedy, gdy jest go za mało, jak i wówczas, gdy jest go w nadmiarze. Pieniądze same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Ich posiadanie w dużej...Data dostępności:
Data publikacji:
Weryfikacja – audiobook
Łukasz Maziewski
W Polsce władzę przejmuje nowa prawicowa partia. Bierze na celownik Wojskowe Służby Informacyjne, a ich żołnierzy traktuje jak bandytów. WSI idą do kosza, a wraz z nimi ludzie, którzy dotąd wiernie służyli swojemu krajowi. Z taką rzeczywistością i zupełnie nowymi wrogami musi zmierzyć się pułkownik Radosław Sztylc. W „Weryfikacji” spotkamy bohaterów znanych z „Hajlajfu”: komandora Sobolewskiego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zawieszeni – audiobook
Łukasz Maziewski
Wojskowa Służba Informacyjna po brutalnej weryfikacji i rozwiązaniu miała odejść w zapomnienie… Większość służących w niej oficerów wyrzucono, a tych, którzy zostali w nowej Służbie Kontrwywiadu Wojskowego zaczęto traktować z nieufnością i z dystansem. Jednak wojna w Iraku i Afganistanie wymusiła na nowych władzach skorzystanie z umiejętności żołnierzy byłej WSI, których do tej pory mieli za bandytów...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekret. Technika 7 Stopni – audiobook
Paweł R. Stań
Stosując Sekret i nie widząc „efektów” dochodzimy do czasu wątpliwości, do czasu próby, weryfikacji naszych dążeń. Świat pyta: „czy na pewno chcesz tego?” „Zzy jesteś pewny?/ czy jesteś pewna?” „Jak duża jest Twoja determinacja?” Ty myślisz, działasz, ale nie widzisz efektów. Myślisz: „czy dobrze robię?” „Czy to właściwe?” „Czy...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: