ulamek
Liczba pozycji: 5
Blood Man – ebook
Justyna Nowak-Wysocka
Blood Man to kryjący się pod tym pseudonimem Jarema Krewski, płatny zabójca. Od kilku lat toczący nieugiętą walkę z samym sobą. Jego instynkt zabójcy bywa silniejszy, niż racjonalne myślenie. Otrzymuje kolejne zlecenie, które znacznie różni się od poprzednich. Kolejną jego ofiarą jest piękna, ciemnowłosa Polka o imieniu Klaudia. Nieposkromione pożądanie, niegrzeczne gierki i walka o życie. To tylko...Data dostępności:
Data publikacji:
Networking – ebook
Frank Walicht
Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jednego człowieka w dużej mierze zależy od jego odpowiednich relacji z innymi ludźmi. Mimo to większość z nas tylko ułamek swojego czasu poświęca budowaniu i pielęgnowaniu tego rodzaju kontaktów. Niniejsza książka pomoże Państwu w znalezieniu i wykorzystaniu sieci znajomości, odpowiedniej do Państwa celów, poznaniu technik niezbędnych w budowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyjaciel – ebook
Basia Karolewicz
Niespełnione uczucie bywa udręką. Zwłaszcza, gdy zatopisz się w nim tak mocno, że cały świat przestaje istnieć… Pracujący w jednym z wrocławskich biurowców Basia i Adam znają się od lat. Wiedzą o sobie niemal wszystko i oboje są zdania, że taka szczera, damsko-męska przyjaźń nie zdarza się często. Tylko czy to aby na pewno przyjaźń...? Basia, która nieustannie walczy z traumą z dzieciństwa,...Data dostępności:
Data publikacji:
An - opowiadanie erotyczne – ebook
Annah Viki M.
„– Tak, Dawidzie? – rzuca śpiewnym głosem do słuchawki. Uwodzi go nim i mnie także. – Dobrze, Dawidzie – mówi, a ja widzę, jak nagle się prostuje, wypina piersi do przodu, sztywnieje. – Oczywiście, Dawidzie. Odkłada słuchawkę i językiem zwilża usta. Robię to samo, trwając w napięciu. An stoi przez chwilę wyprostowana, po czym podnosi sukienkę, sięga wysoko i ściąga rajstopy. Majtki też ma czarne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji: