ulamek
Liczba pozycji: 5
Networking – ebook
Frank Walicht
Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jednego człowieka w dużej mierze zależy od jego odpowiednich relacji z innymi ludźmi. Mimo to większość z nas tylko ułamek swojego czasu poświęca budowaniu i pielęgnowaniu tego rodzaju kontaktów. Niniejsza książka pomoże Państwu w znalezieniu i wykorzystaniu sieci znajomości, odpowiedniej do Państwa celów, poznaniu technik niezbędnych w budowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Bike&Cook. Kulinarny poradnik rowerzysty – ebook
Jagoda Podkowska Tomasz Kołodziejczyk Marta Kekusz
Kolarzu, Cyklisto, Rowerzysto! Niezależnie od tego, czy ścigasz się w amatorskich zawodach, czy po prostu lubisz jeździć na rowerze – ta książka jest dla Ciebie. Jeśli chcesz, żeby noga lepiej podawała, a spodenki dobrze leżały, musisz wiedzieć, że kluczem do sukcesu jest paliwo. W pierwszym wydanym w Polsce poradniku kulinarnym dla rowerzystów znajdziesz proste przepisy na pożywne i zdrowe dania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Niezawodne strategie wygrywania w sieci – ebook
Emilia Jedamska
Jak zwiększyć zyski, usprawniając swój serwis internetowy i poznając NIEZAWODNE STRATEGIE WYGRYWANIA W SIECI? Wiedza zawarta w książce "Niezawodne strategie wygrywania w sieci" to połączona logicznie całość składająca się z dwóch części. - Część pierwsza pt. "Usprawnij swój serwis i zwielokrotnij zyski" to 37 kroków do zwiększenia funkcjonalności i użyteczności Twojego serwisu internetowego. - Część...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyczny Marketing w Małej Firmie – ebook
Kornelia Przedworska
Jak stworzyć biznes, który przyniesie Ci sukces i duże pieniądze? Prawdopodobnie gdy chcesz odpowiedzieć na to pytanie, myślisz o potężnej inwestycji finansowej lub katorżniczej pracy nad rozwojem firmy. Oczywiście można i tak, jednak w tej książce chcę Ci zaproponować trochę inne podejście do osiągania sukcesu w biznesie. Ten pomysł opiera się na praktycznym marketingu, który przy niewielkim nakładzie...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących – ebook
David Meerman Scott
Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem...Data dostępności:
Data publikacji: