swobodnie
Liczba pozycji: 4
Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 2. Zarządzanie Energią Pola Kroniki Akaszy. – ebook
Renata Zarzycka
Księga II pod tytułem „Zarzadzanie energii pola Kroniki Akaszy”, dotyczy obszerniejszego materiału serii „Kwantowa Moc Uzdrawiania”. Została ona podzielona na mniejsze części i wydana w formie audiobooka i ebooka. Wśród poruszanych zagadnień rozdziałów, w tej części znalazły się trzy: „Zarządzanie i kierowanie własną energią”, „Uwolnij Swoją Moc Łącząc Się Z Uniwersum” oraz „Energetyczne Uzdrawianie...Data dostępności:
Data publikacji:
Pisz jak mistrz. Poznaj nawyki codziennego pisania i uwolnij się od blokady twórczej – audiobook
S.J. Scott
Doba dla każdego ma dwadzieścia cztery godziny. Wielu z nas ma również stałą pracę, dom i rodzinę. Wydaje się, że nigdy nie ma wystarczająco dobrego czasu na napisanie książki, artykułu czy scenariusza. Kiedy wreszcie można usiąść i zacząć pracować, okazuje się, że słowa nie chcą spłynąć na papier - blokada twórcza sprawia, że nawet bardzo dobre pomysły nie zostają przekute na gotowe dzieło. A przecież...Data dostępności:
Data publikacji:
Gdyby... Całkiem inna historia Polski – ebook
Opracowanie zbiorowe
Historia kontrfaktyczna , zwana też alternatywną, od lat fascynuje nie tylko historyków. Próby odkrycia „co by było, gdyby” wciąż podejmują rzesze artystów, filmowców i pisarzy. Każdy z nas czasem zastanawia się, jak potoczyłoby się nasze życie, gdyby tylko… Podobnie jest z pytaniami o najważniejsze punkty historii Polski: co by było, gdyby Mieszko I nie przyjął chrześcijaństwa? Co by było, gdyby...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji: