Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

swobodnie

Liczba pozycji: 3
  • Pisz jak mistrz. Poznaj nawyki codziennego pisania i uwolnij się od blokady twórczej – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Pisz jak mistrz. Poznaj nawyki codziennego pisania i uwolnij się od blokady twórczej – audiobook

    S.J. Scott  

    Doba dla każdego ma dwadzieścia cztery godziny. Wielu z nas ma również stałą pracę, dom i rodzinę. Wydaje się, że nigdy nie ma wystarczająco dobrego czasu na napisanie książki, artykułu czy scenariusza. Kiedy wreszcie można usiąść i zacząć pracować, okazuje się, że słowa nie chcą spłynąć na papier - blokada twórcza sprawia, że nawet bardzo dobre pomysły nie zostają przekute na gotowe dzieło. A przecież...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 16,45 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Krytyka Polityczna 7-8: Opisać przyszłość, stworzyć przeszłość – eprasa

    Opracowanie zbiorowe  

    Wygląda na to, że zrobiliśmy numer o komputerach i historii. Co to ma ze sobą wspólnego? Otóż ma. Na naszych oczach rewolucjonizuje się technologia (czyli, nie ukrywajmy, środki produkcji), stawiając nas przed nowymi szansami i zagrożeniami zarazem. Jednocześnie kapitał przestaje być głównym czynnikiem produkcji, a staje się nim wiedza – wydaje się, że znaczniej łatwiejsza do upowszechniania, bardziej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA