Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

spis treści

Liczba pozycji: 3
  • Czuły narrator – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Czuły narrator – audiobook

    Olga Tokarczuk  

    Wyjątkowe zaproszenie za kulisy własnej twórczości i opowieść o współczesnym świecie – pierwsza książka Olgi Tokarczuk po otrzymaniu Literackiej Nagrody Nobla czytana przez samą Autorkę! Laboratorium powstających tekstów, książek, bohaterów. Proces żmudnych, ale i fascynujących poszukiwań. Eksplozje wyobraźni. Podążanie za logiką rodzącej się fabuły i za wewnętrznym światem bohaterów – odkrywanie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,93 zł

    Więcej

    • MP3
  • Motywacja przez manipulację (skandal, atak, lęk, obiecanki). Demaskowanie Sprawcy. Czym jest motywacja? Cz. 2 – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Motywacja przez manipulację (skandal, atak, lęk, obiecanki). Demaskowanie Sprawcy. Czym jest motywacja? Cz. 2 – audiobook

    dr Renata Zarzycka  

    Jest tylko dwa sposoby, aby wpłynąć na ludzi. Czy wiesz, jakie? W jaki sposób dzieci ćwiczą na rodzicach swoją siłę perswazji? Kim jest narcystyczna matka lub zaborczy ojciec? Czy może istnieć zaborcze dziecko manipulujące dorosłymi i rówieśnikami poprzez szantaż emocjonalny? Czy znasz kilka z często używanych technik manipulacji takich jak obwinianie, obrażanie, obgadywanie czy osądzanie? Czy manipulacja...

    Data dostępności:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA