small
Liczba pozycji: 4
ABC small business'u 2014 – ebook
Włodzimierz Markowski
Jak sobie wyobrażasz własny biznes? - Jako miejsce realizacji swoich marzeń? - Miejsce, gdzie sam, bez szefa, będziesz mógł decydować o swoim losie? - Źródło życiodajnej gotówki, która zapewni Tobie i Twojej rodzinie godziwe życie i te wspaniałe wymarzone wakacje wśród palm na tropikalnej plaży? Wszystko to może znaleźć się w zasięgu Twoich rąk! Poczuj wreszcie zapach i dotyk pieniędzy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Keeping the cash flowing. The principles and practice of modern trade credit management in Poland's market economy – ebook
Robert Patterson Małgorzata Wejer-Kudełko
This book explores an important but often neglected aspect of a firm's finances: trade credit management (TCM). When firms offering credit to each other so purchases can be made on open account it is a vital source of business-to-business credit flows. Trade credit is the life-blood of competitive economies. Trade credit involves taking calculated credit risks. In return, selling firms boost sales...Data dostępności:
Data publikacji:
Tracing key sectors and important input-output coefficients: Methods and applications – ebook
Łukasz Lach
Zakres pracy jest ściśle określony i spójny. Problem badawczy jest stosunkowo wąski, dzięki czemu praca ma charakter kompletny i wyczerpujący. Jest to praca rzetelnie opisująca dorobek naukowy w zakresie wskazanym w pierwszej części tytułu, sięgając wstecz do lat 30- i 40-tych ubiegłego wieku. Jako taka, może stanowić kompendium wiedzy z zakresu metod oceny ważności gałęzi i istotny punkt odniesienia...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...Data dostępności:
Data publikacji: