przygoda
Liczba pozycji: 5
Mam pomysł i co dalej? – ebook
Artur Samojlik
Ta książka to krótki almanach dla kreatorów. Jeżeli masz do zrealizowania pomysł lub pracujesz nad takim pomysłem, to dobrze trafiłeś. Pomysły są jak małe drzwiczki do nowego świata, szczególnie te informatyczne. Zazwyczaj szybko się je odrzuca i idzie dalej utartym szlakiem. Dokąd prowadzą utarte szlaki? To w zasadzie każdy wie. Dokąd wiedzie droga, gdy przejdziemy przez małe drzwiczki? Do wciągającej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Otwórz się na zmianę – ebook
Neo Moreton
LUDZKOŚĆ ZNALAZŁA SIE NA ROZDROŻU. Aby osiągnąć pewną miarę spokoju lub szczęścia, próbowaliśmy skrajności, ale to nie działało. Władza, pieniądze, większe domy, szybsze samochody, ładniejsze ubrania, lepsze wakacje – to wszystko może nam dać krótką frajdę, ale nie prawdziwe, stałe i długotrwałe spełnienie. Popadamy więc w drugą skrajność: medytację, ograniczenie potrzeb, prostotę, pracę w skupieniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Office Samurai: Lean w biurze – ebook
Michał Wolak Andrzej Kinastowski
LEAN / KAIZEN Office Samurai to książka napisana przez praktyków wdrażających Lean w środowisku biurowym dla praktyków chcących: • zacząć usprawniać procesy biurowe wykonywane codziennie w pracy, • doskonalić się w obszarze wdrażania Lean, • uporządkować swoją wiedzę. Zapraszamy cię do wejścia na ścieżkę samodzielnego wdrożenia Lean. Podpowiemy ci, w jaki sposób możesz zacząć,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dokąd zmierza świat – ebook
Grzegorz W. kołodko
Nowa książka z bestsellerowego cyklu profesora Kołodko! Profesor Grzegorz W. Kołodko – intelektualista i polityk, teoretyk i praktyk, autor prac opublikowanych w 26 językach. Najczęściej cytowany na świecie polski ekonomista. Uznany autorytet w dziedzinie teorii i praktyki rozwoju społeczno-gospodarczego. Doktor honoris causa i Honorowy Profesor ośmiu zagranicznych uniwersytetów. W latach 1994-97...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyczepne historie – ebook
Chip Heath Dan Heath
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...Data dostępności:
Data publikacji: