pod
Liczba pozycji: 42
Uważam Rze Historia Wydanie Specjalne – e-wydanie – 1/2018
Data dostępności:
Data publikacji:
Henry Ford o pensjach, cenach i inflacji – audiobook
Henry Ford
Henry Ford był nie tylko genialnym przedsiębiorcą, lecz także błyskotliwym myślicielem, który lepiej niż niejeden uniwersytecki uczony rozumiał mechanizmy makroekonomiczne. W swoich tekstach wielokrotnie podkreślał, że droga do dobrobytu wiedzie przez inwestycje i innowacje w przedsiębiorstwach, umożliwiające wzrost wydajności i tym samym spadek cen towarów przy równocześnie stopniowo rosnących pensjach....Data dostępności:
Data publikacji:
Świat Wiedzy Kosmos – e-wydanie – 2/2023
Dlaczego serce astronautów zmienia kształt? Jak skolonizować Księżyc? Co łączy planety i watę cukrową? Siła ilu bomb atomowych zgładziła dinozaury? Czy ziemskie paragrafy obowiązują w próżni? Najnowszy numer Świata Wiedzy Kosmos skrywa odpowiedzi na te i wiele innych frapujących pytań. Na kilkudziesięciu bogato ilustrowanych stronach wydzieramy uniwersum jego najpilniej strzeżone tajemnice, przystępnym...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesny Deweloper. Jak zarabiać na inwestycjach deweloperskich – audiobook
Daniel Siwiec
CZEGO SIĘ Z NIEJ NAUCZYSZ ? Jak znaleźć właściwy teren pod inwestycje Jak liczyć opłacalność inwestycji Jak ograniczać ryzyko związane z inwestycją deweloperską Jak unikać pułapek na różnych etapach inwestycji Jak planować skuteczny marketing i sprzedaż CO CI DA TA KSIĄŻKA? Praktyczne porady od czego zacząć działanie w branży deweloperskiej Sprawdzone przykłady opłacalnych projektów...Data dostępności:
Data publikacji:
Świat Nauki – e-wydania – 6/2024
ŚWIAT NAUKI Gdy inni opisują naukę, nasi autorzy ją tworzą "Świat Nauki" jest polską edycją "Scientific American", znanego i cenionego na całym świecie miesięcznika popularnonaukowego o ponad 160-letniej tradycji, wydawanego w 18 wersjach językowych i w łącznym nakładzie ponad miliona egzemplarzy. Informuje o najnowszych odkryciach naukowych, technikach i technologiach. Jego autorzy będący niekwestionowanymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 14,24 zł
Opinie o produkcie14,99 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,24 zł- Dostęp online PDF
Składniki Twojego Sukcesu – audiobook
Piotr Stawiński
Piotr Stawiński to świetny handlowiec i wieloletni menadżer, od kilkunastu lat zarządzający zespołem kilkudziesięciu osób. W swojej książce poddaje osądowi zgromadzone przez lata doświadczenia, weryfikuje poglądy, snuje refleksje i wyciąga wnioski. Czyni to, aby podzielić się własną wiedzą z czytelnikiem pragnącym odnieść sukces zawodowy. W siedemnastu niezbyt długich rozdziałach przedstawia mnóstwo...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone – audiobook
Marcin Żukowski
Media społecznościowe w służbie Twojej firmy Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Podwładna: 10 opowiadań erotycznych o naginaniu zasad w pracy – audiobook
Annah Viki M. Mila Lipa Ewa Maciejczuk Nina Nirali Black Chanterelle Venessa Hart Catrina Curant
"Stał przede mną w pustym biurze, wpatrując się intensywnie. – Czekam za piętnaście minut w swoim gabinecie. Możesz zdecydować, czy chcesz przyjemnie zakończyć ten dzień, bez żadnych konsekwencji – powiedział w taki sposób, że momentalnie mnie zmroziło przy jednoczesnej fali gorąca rozlewającej się pod skórą.” (Podwładna) Czy może być coś bardziej ekscytującego niż zakazany seks z szefem czy szefową,...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Inspirujący lider. Jak skutecznie pomnażać potencjał zespołu – audiobook
Liz Wiseman
Bestseller New York Times’a Wydanie uaktualnione z przedmową Stephena R. Coveya Szefowie dzielą się na dwie kategorie - Inspiratorów oraz Demotywatorów. Podczas kiedy pierwsi wydobywają z pracowników 100% ich zdolności, drudzy uruchamiają zaledwie połowę ich możliwości. Ten poradnik przeznaczony jest zarówno dla managerów, którzy chcą skutecznie wpływać na wydajność, jak i dla współpracowników...Data dostępności:
Data publikacji: