nie powie
Liczba pozycji: 6
Czego nie powie Ci lekarz o chorobach nowotworowych – ebook
Bożena Przyjemska
Choroby nowotworowe są bardzo powszechne jednak mamy ograniczoną wiedzę o ich leczeniu, a nawet profilaktyce. Przyczynę może stanowić przemysł farmaceutyczny, który nie czerpie profitów z naturalnych terapii. Autorka opisuje proste i skuteczne metody zapobiegania i leczenia raka. Dowiesz się, które warzywa i owoce mają ogromny wpływ na Twoje zdrowie. Poznasz siłę działania ziół, przypraw i grzybów...Data dostępności:
Data publikacji:
Uzdrawiające oczyszczanie organizmu według Boskiego lekarza. – ebook
Anthony William
Czy wiesz co jest przyczyną takich chorób, jak np. ostry zespół przewlekłego zmęczenia, fibromialgia, reumatoidalne zapalenie stawów, Hashimoto, stwardnienie rozsiane, egzema, łuszczyca lub inne choroby autoimmunologiczne? Osoby, które na nie cierpią chodzą od lekarza do lekarza, którzy zalecają im przyjmowanie wszelkiego rodzaju olejów rybnych i probiotyków, a nawet eliminują produkty szkodliwe dla...Data dostępności:
Data publikacji:
Skazani na zyski. Tajemnicza wiedza właścicieli prawdziwych wartości - czyli - biblia świadomego inwestora – audiobook
Piotr S. Wajda
Książka ta jest przeznaczona wyłącznie dla rozsądnych inwestorów i w żadnym wypadku nie nadaje się dla naiwnych i bezmyślnych spekulantów, kierujących się wyłącznie chciwością. Znajdziesz w niej opis drugiej strony medalu. Tej odwrotnej, niewidocznej. Znajdziesz w niej również opis różnicy między inwestorem a spekulantem. Jeśli więc chcesz poznać fundamenty fizycznej ekonomii, zapoznać się z prawdziwymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: