Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

mediów

Liczba pozycji: 196
  • Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook
    CENA NEXTO

    Retoryka mediów Retoryka w mediach – ebook

    Małgorzata Marcjanik  

    Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik – to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już „niedobry”. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło „zgodny z regułami sztuki”, ale dzisiaj sztuczny znaczy także „fałszywy”....

    Data dostępności:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Recepcja mediów Tom 3: Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym – ebook
    CENA NEXTO

    Recepcja mediów Tom 3: Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym – ebook

    Publikacja „Recepcja mediów przez dzieci w wieku szkolnym” pod redakcją Barbary Bonieckiej i Anny Granat jest trzecim tomem serii „Recepcja mediów” (…). Książkę tę oceniam jako potrzebną i ważną zarówno z punktu widzenia wiedzy w zakresie zmian społeczno-kulturowych, dokonujących się w polskim społeczeństwie, jak i w zakresie praktyki edukacyjno-wychowawczej. Autorzy poszczególnych opracowań zamieszczonych...

    Data dostępności:

    Cena: 30,24 zł 33,60 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Syndrom Sztokholmski: Geneza, Analiza i Wpływ Mediów – ebook

    Edgar Enderson  

    Książka to dogłębna analiza zjawiska, które na zawsze zmieniło spojrzenie na relacje między oprawcami a ich ofiarami. Autor przybliża historię i definicję syndromu, by następnie przedstawić słynne przypadki i ich psychologiczną analizę. Książka nie unika trudnych tematów, przedstawiając również wpływ mediów na rozwój syndromu sztokholmskiego eksplorując studia przypadków i społeczną dynamikę tego zjawiska,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,79 zł 11,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,99 zł

    Więcej

    • EPUB
  • Filozofia techniki w dobie nowych mediów – ebook
    CENA NEXTO

    Filozofia techniki w dobie nowych mediów – ebook

    Andrzej Kiepas  

    Książka poświęcona jest problemom filozofii techniki w kontekście współczesnych przemian społecznych i kulturowych związanych , między innymi, z rozwojem i upowszechnianiem nowych mediów. Problematyka znajduje coraz większe zainteresowanie w Polsce, co znalazło też wyraz w trakcie ogólnopolskich Zjazdów Filozoficznych. Staje się ona też, przynajmniej w pewnych aspektach przedmiotem nauczania na różnych...

    Data dostępności:

    Cena: 28,35 zł 31,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Prawo mediów – ebook

    Katarzyna Chałubińska-Jentkiewicz prof. ASzWoj   Monika Nowikowska  

    Najważniejsze zagadnienia związane z funkcjonowaniem szeroko rozumianych mediów: prasy, telewizji, radia i Internetu. W podręczniku omówiono: zasadę wolności wypowiedzi, regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie, przekaz medialny w mediach, ochronę dóbr osobistych w działalności mediów oraz odpowiedzialności...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,10 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów – ebook
    CENA NEXTO

    Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów – ebook

    Iwona Loewe  

    Autorka przyjmuje, że dyskurs telewizyjny należy do kultury, więc jest znakowy, transmisyjny, przechowujący zwyczaje wspólnoty dyskursywnej. W książce zreferowano stan badań nad telewizją w polskich badaniach filologicznych, a następnie nad dyskursem telewizyjnym. Autorka przedstawia w niej własną propozycję parametryzacji dyskursu telewizyjnego i zarysowania jego obszaru badawczego. Część książki...

    Data dostępności:

    Cena: 28,35 zł 31,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji – ebook
    CENA NEXTO

    Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji – ebook

    Alicja Jaskiernia   Janusz W. Adamowski  

    Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wzajemne oddziaływanie pomiędzy kulturami w danym kraju czy regionie odbywa się poprzez kontakty interpersonalne, wymianę informacji oraz wzajemne uczenie się i rozumienie pojęć pochodzących z różnych środowisk zdefiniowanych według narodowości,...

    Data dostępności:

    Cena: 35,10 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Wykłady z filozofii mediów: Podstawy nauk o komunikowaniu – ebook

    Jan Paweł Hudzik  

    „[…] książka o filozofii mediów w tym przypadku jest także głosem na temat stanu współczesnej kultury, tym samym wpisuje się w nurt medioznawstwa zorientowanego kulturoznawczo, czy też kulturoznawstwa zorientowanego medioznawczo. Powiedzieć że jednym z kluczy do zrozumienia świata ponowoczesnego jest trafne rozpoznanie świata mediów, to dziś banał. Ale danie odpowiednich narzędzi poznawczych (filozoficznych)...

    Data dostępności:

    Cena: 75,60 zł 84,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Recepcja mediów Tom 1: Recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym – ebook
    CENA NEXTO

    Recepcja mediów Tom 1: Recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym – ebook

    Pierwszy tom z serii "Recepcja mediów" zawiera teksty obrazujące recepcję treści masowego przekazu przez dzieci w wieku przedszkolnym. Jest to ogromnie ważna kwestia z punktu widzenia dbałości dorosłych o rozwój najmłodszych i realizację najwcześniejszego etapu edukacji medialnej. Poszczególne części książki są różnego autorstwa, ponieważ dotyczą oglądu zjawiska recepcji mediów z różnych perspektyw...

    Data dostępności:

    Cena: 22,68 zł 25,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20 zł

    Więcej

    • PDF
  • Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych – ebook
    CENA NEXTO

    Kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w kontekście mediów społecznościowych – ebook

    Małgorzata Laskowska  

    Publikacja dotyczy bardzo aktualnych zagadnień, które teoretycy mediów, komunikacji społecznej i dziennikarstwa dopiero badają, czyli wyzwań etycznych, jakie powstają w wyniku upowszechniania się nowych mediów, a zwłaszcza mediów społecznościowych. Przedmiotem badawczym podjętych badań, zaprezentowanych w niniejszej monografii, jest kształcenie w zakresie etyki dziennikarskiej w Polsce. Głównym celem...

    Data dostępności:

    Cena: 33,30 zł 37,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 196

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA