mądrze
Liczba pozycji: 5
10 przykazań skutecznej marki – audiobook
Judyta Kowalczyk
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczeniakowo. Poradnik szczęśliwego właściciela szczęśliwego psa – audiobook
Grzegorz Firlit
Jak zmienia się życie rodziny, gdy w domu pojawia się długo oczekiwane szczenię? Jak poradzić sobie z wychowaniem szczeniaka i sprawić, by pomiędzy nim a opiekunami zrodziła się prawdziwa więź emocjonalna? Przed tobą pełen cennych wskazówek przewodnik po etapach rozwoju i zachowaniach młodych psów, zawierający obszerne wyjaśnienie jak komunikować się ze szczenięciem, jak krok po kroku prowadzić jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Zula i rozgniewany las (t. 5) – audiobook
Natasza Socha
Cześć, tu Zula! Jak już zapewne zdążyliście się zorientować, moje zwariowane życie składa się głównie z przygód. Tym razem zaprowadzę was do lasu, który wcale nie będzie taki niewinny, jak się wydaje… A wszystko zacznie się od tego, że do Poziomkowa nie będzie chciała zawitać wiosna. Razem z moją paczką przyjaciół – Maksem, Kajtkiem, Leandrem i chochlikiem Bartoszem Muszką – będziemy szukać odpowiedzi...Data dostępności:
Data publikacji:
Striptiz w erze apek i algorytmów – audiobook
Margo Koniuszewski
To opowieść o postępie, perspektywach rozwoju cyfrowego świata i naszej „intymnej” relacji z mediami społecznościowymi. Rewolucja cyfrowa ukazana jest jako synergia płynącą z interakcji BIO-TECHNO-LOGIKA. Bio, czyli człowiek, techno - to technologia, a logika - tego nie trzeba nikomu tłumaczyć. Autorka ujmuje wymiar cyber w ramy filozoficzne, naukowe i biznesowe. Zabiera słuchacza w podróż do przeszłości...Data dostępności:
Data publikacji:
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą – audiobook
Joanna Malinowska-Parzydło
Twój najcenniejszy kapitał. Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować. Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz...Data dostępności:
Data publikacji: