krytyka
Liczba pozycji: 5
Wrzuć na luz. Sztuka odpuszczania – ebook
Damon Zahariades
Jesteś zmęczony i przytłoczony bolesnymi wspomnieniami, goryczą, żalem, wstydem i innymi wyniszczającymi emocjami? Nadszedł czas na pozytywną, satysfakcjonującą zmianę. Doświadcz emocjonalnej wolności, na którą zasługujesz! Z tej książki dowiesz się: - dlaczego tak trudno jest uwolnić się od negatywnych myśli i bolesnych wspomnień, - jak uciszyć wewnętrznego krytyka, - dlaczego idealizujemy...Data dostępności:
Data publikacji:
Chaszcze – audiobook
Jan Grzegorczyk
Stanisław Madej, pięćdziesięcioletni kawaler, miał kiedyś szanse zostać pisarzem. Jednak po swoim debiutanckim tomiku otrzymał list z druzgoczącą krytyką jego książki. Zawarta była w nim groźba, że jeśli jeszcze raz ośmieli się coś opublikować, zazna publicznego linczu. Bohater „Chaszczy” kurczy się, zajmując się przez lata jedynie redagowaniem i tłumaczeniem tekstów. Pędzi życie jakby...Data dostępności:
Data publikacji:
Kobiety, które czują za bardzo – ebook
Katarzyna Kucewicz
Wyjątkowa wrażliwość. Dar czy przekleństwo? Czujesz się przytłoczona własnymi emocjami? Bardzo łatwo cię zranić? Fatalnie radzisz sobie w tłumie ludzi? Masz wrażenie, że nie pasujesz do współczesnej rzeczywistości? Nadmiernie przejmujesz się krytyką i zdaniem innych? Czasami chciałabyś po prostu schować się przed całym światem? Jeśli odpowiedziałaś na choćby jedno z powyższych pytań twierdząco,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wysoko wrażliwe dziecko. Jak je zrozumieć i pomóc mu żyć w przytłaczającym świecie? – ebook
Elaine Aron
To głównie wychowanie decyduje o tym, czy wrażliwość będzie zaletą, czy też źródłem lęku. prof. Elaine Aron Wysoko wrażliwe dzieci stanowią od piętnastu do dwudziestu procent wszystkich dzieci. Urodziły się z bardzo czułym i szybko reagującym układem nerwowym, co niesie za sobą zarówno pozytywne, jak i negatywne konsekwencje. Takie dzieci cechują się kreatywnością, intuicją, zaskakującą mądrością...Data dostępności:
Szef wymagający i wyrozumiały – audiobook
Kim Scott
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google...Data dostępności:
Data publikacji: