konsultant
Liczba pozycji: 9
Newsweek Extra – eprasa – 4/2024
Magazyn poznawczo-praktyczny, przybliżający i opisujący zjawiska związane z psychologią w oparciu o najnowszą wiedzę. Materiały prezentowane w publikacjach mają charakter problemowy, traktują człowieka holistycznie, a psychologię jako dziedzinę interdyscyplinarną. Gwarantem jakości treści jest redaktor prowadząca Iwona Zabielska-Stadnik, wieloletni dyrektor takich tytułów, jak „Przekrój”...Data dostępności:
Data publikacji:
Ekonomia dla bystrzaków. Wydanie III – audiobook
Sean Masaki Flynn
W prostocie tkwi siła Dowiedz się więcej o dobrych rynkach, złym monopolu i inflacji Zrozum, skąd biorą się deficyt budżetowy i zyski z handlu Poznaj naukę o dobrobycie i rozkwicie gospodarczym W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zrozumieć naszą szybko rozwijającą się gospodarkę, a także podstawy ekonomiczne, które nigdy się nie zmieniają. Jak najlepiej walczyć z ubóstwem?...Data dostępności:
Data publikacji:
Stać cię na więcej – audiobook
Chris Lowney
Korzystaj z wiedzy znakomitego lidera i odważ się na więcej Strach przed podjęciem złych decyzji nie pozwala ci na dobre zmiany w pracy i w życiu osobistym? Tempo codzienności zabija w tobie kreatywność? Apatia, której być może doświadczasz, sprawia, że nie widzisz sensu swoich działań? Czy istnieje sposób, by uwolnić się z zaklętego kręgu rutyny i nudy? Chris Lowney, przez lata...Data dostępności:
Data publikacji:
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach – audiobook
TOMASZ KRÓL
11 i pół powodu, dlaczego lean, six sigma i kaizen nie działają Każdy przedsiębiorca chciałby, aby jego firma potrafiła działać bardziej elastycznie, nie marnowała zasobów i obniżyła swoje koszty. Odpowiedzią na tę potrzebę jest koncepcja szczupłego zarządzania, która okazała się niezwykle skuteczna w firmach motoryzacyjnych. Po trzydziestu latach od spopularyzowania lean management, six sigma i filozofii...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka rynkologii – audiobook
Jacek Kotarbiński
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...Data dostępności:
Data publikacji:
2030. Jak ścieranie się najwyraźniejszych dzisiejszych trendów przekształci przyszłość wszystkiego – audiobook
Mauro F. Guillén
Świat radykalnie się zmienia na naszych oczach. Czy będziecie gotowi na to, co nadchodzi? Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, jest jasne, że przyszłość będzie radykalnie odmienna od teraźniejszości. Przyłączcie się do Mauro F. Guilléna w błyskotliwej analizie trendów, które zmienią nasz sposób życia, pracy i zabawy. Angela Duckworth , autorka Uporu: Potęgi pasji i wytrwałości To przekonująca...Data dostępności:
Data publikacji:
Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku – audiobook
Marek Wzorek
Od EGO do ECO Historia cywilizacji to zapis następujących po sobie przemian technologicznych, cywilizacyjnych i społecznych. Od momentu, w którym ugruntowała się hierarchiczna struktura społeczeństwa, minęły wieki. Inaczej żyjemy, inaczej się komunikujemy, korzystamy z o wiele bardziej zaawansowanych udogodnień cywilizacyjnych. A jednak w większości firm i organizacji wciąż powielamy schemat nieomylnego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Everest Lidera. O wartościach, silnym zespole i skutecznym przywództwie – audiobook
Anna Sarnacka-Smith
Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem? Co zrobić, aby mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być skutecznym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z pracownikami, aby chcieli być przy tobie jeszcze lepsi, i jak rozmawiać z szefem, aby znaleźć porozumienie? Przywództwo to nie stanowisko, to siła charakteru. Anna Sarnacka-Smith przekonuje, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: