komunikacyjne
Liczba pozycji: 9
Polisy komunikacyjne dla początkujących – ebook
Zbigniew Wolski
Czasy, w których podstawowym kryterium w ocenie atrakcyjności polisy komunikacyjnej była jedynie cena, bezpowrotnie odeszły. Sprawa jest obecnie bardziej złożona, ale za to klient zyskuje lepszą obsługę. Przede wszystkim nie jesteśmy już pozostawieni sami sobie, gdy zachodzi konieczność kontaktu z towarzystwem ubezpieczeniowym sprawcy kolizji, w której ucierpiał nasz samochód. Ubezpieczalnie mogą rywalizować...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym – ebook
Jadwiga Berbeka Krzysztof Borodako
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Drogi publiczne. Komentarz – ebook
Michał Burtowy
Komentarz wyczerpująco, ale zarazem praktycznie i przystępnie prezentuje regulacje prawne zawarte w ustawie o drogach publicznych. Publikacja w szczególności koncentruje się na kwestiach dotyczących: • statusu prawnego dróg publicznych; • opłat związanych z korzystaniem z dróg; • problematyki administracji drogowej; • użytkowania pasa drogowego. Autor zwraca uwagę na kierunki zmian...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo w kulturze. Eseje wybrane z teorii i filozofii prawa – ebook
Marek Zirk-Sadowski
Książka stanowi zbiór wybranych publikacji naukowych profesora Marka Zirk-Sadowskiego, dotyczących zagadnień z zakresu teorii i filozofii prawa. Okazją do wydania dzieła jest pięćdziesięciolecie pracy naukowej autora. Eseje zostały ułożone chronologicznie i zebrane w trzech częściach. W pierwszym okresie (1977-1989) autor poruszał kwestie relacji prawa i kultury głównie na płaszczyźnie językowej...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia komunikacji w social mediach – audiobook
Norbert Oruba
Zostań biznesową gwiazdą social mediów. Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Legal English Basics – ebook
Małgorzata Cyganik
Podręcznik Legal English Basics powstał głównie z myślą o osobach, które władają językiem angielskim na poziomie B1 i chciałyby rozpocząć swoją przygodę z prawniczym językiem angielskim. Książka jest efektem wielu lat pracy dydaktycznej Autorki i stanowi odpowiedź na indywidualne potrzeby uczniów, zgłaszane przez nich podczas zajęć. Koncepcja książki zakłada wieloaspektowe podejście do procesu nauki....Data dostępności:
Data publikacji:
Pacjent jako beneficjent ograniczeń jawności elektronicznej dokumentacji medycznej – ebook
Krzysztof Świtała
W kontekście problemów demograficznych stojących przed Europą, związanych ze starzeniem się społeczeństw i systematycznie wzrastającymi wydatkami na opiekę zdrowotną, technologie informacyjno-komunikacyjne mogą pomóc w zwiększeniu efektywności publicznych systemów ochrony zdrowia i pomocy społecznej. W monografii dokonano analizy prawnych gwarancji ochrony prywatności pacjentów i ich autonomii informacyjnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki aspekt bezpieczeństwa – audiobook
Christopher Hadnagy Paul Ekman
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu, a nawet zauważeniu ukrywanych emocji, takich jak gniew, radość, strach czy smutek. Zdolność do rozpoznawania tych oznak i ich prawidłowa interpretacja z pewnością...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty? – audiobook
Renata Zarzycka
Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane...Data dostępności:
Data publikacji: