inne
Liderzy jedzą na końcu. Dlaczego niektóre zespoły potrafią świetnie współpracować, a inne nie – audiobook
Simon Sinek
Simon Sinek, autor bestsellera Z aczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania Inspiruj ludzi, buduj silne zespoły, zostań genialnym przywódcą! Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą,...Data dostępności:
Data publikacji:
Droga do majątku i inne pisma – audiobook
Benjamin Franklin
Dla wielu z nas Benjamin Franklin jawi się głównie jako polityk i dyplomata, a także postać, która w znaczącym stopniu przyczyniła się do powstania Stanów Zjednoczonych Ameryki. Nie zdajemy sobie jednak sprawy z tego, że w codziennym życiu używamy wyrażeń i aforyzmów, których autorstwo przypisuje się właśnie Franklinowi. Do najbardziej powszechnych zaliczyć można takie sentencje, jak „Czas to pieniądz”...Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Wyborcza Classic Wydanie Specjalne – e-wydanie – Polish Your English
Data dostępności:
Data publikacji:
Special Ops – e-wydanie – 2/2024
Data dostępności:
Data publikacji:
Jarmark – e-wydanie – 44/2024
Jarmark to tygodnik ogłoszeniowy ukazujący się od 1993 roku w każdy wtorek na terenie woj. śląskiego i woj. małopolskiego. Jarmark to co tydzień oferty firm i osób prywatnych w wielu kategoriach tematycznych.Data dostępności:
Data publikacji:
Jarmark – e-wydanie – 43/2024
Jarmark to tygodnik ogłoszeniowy ukazujący się od 1993 roku w każdy wtorek na terenie woj. śląskiego i woj. małopolskiego. Jarmark to co tydzień oferty firm i osób prywatnych w wielu kategoriach tematycznych.Data dostępności:
Data publikacji:
Głos Ojca Pio – e-wydanie – 5/2024
„Głos Ojca Pio” pismo o bogatym wnętrzu „Głos Ojca Pio” to magazyn religijny wykraczający poza wąskie ramy pisma niszowego, otwarty, poszukujący, głęboki i zarazem bliski życiu, formujący wiarę i zbliżający do tajemnicy Boga. Jednocześnie konsekwentnie rozwija swój profil pisma formacyjnego Grup Modlitwy Ojca Pio i skierowanego do osób zainteresowanych duchowością Świętego...Data dostępności:
Data publikacji:
Komunikacja w sprzedaży – audiobook
Paweł Cieślak
Książka Pawła Cieślaka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą realizować swoją karierę przede wszystkim w sprzedaży. Podstawą sukcesu w biznesie jest dobra komunikacja w kontakcie z drugim człowiekiem. „Komunikacja w sprzedaży” zawiera kompendium praktycznej wiedzy, popartej rzeczywistymi przykładami i ćwiczeniami. Skonstruowana tak, aby łatwo i przyjemnie przyswoić z niej wiedzę,...Data dostępności:
Data publikacji:
Internet a prawo - jak się nie potknąć? Poradnik dla twórców – audiobook
Tomasz Palak
Jak nie wywalić się o paragraf Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy tego, co wolno, a czego absolutnie nie można robić z cudzym dziełem. Niektóre kwestie są oczywiste: nie należy kopiować, posługiwać się bez zgody właściciela jego znakiem towarowym, obrażać. To wiadomo. Inne rzeczy, pozostające na granicy prawa i bezprawia,...Data dostępności:
Data publikacji:
12 Kroków – e-wydania – 6/2023
„12 Kroków” - dwumiesięcznik o tematyce uzależnień. Dostarcza informacji o: - różnych rodzajach uzależnień i kompulsji oraz mechanizmach ich powstawania - profilaktyce uzależnień wśród dzieci i młodzieży - skutecznych rozwiązaniach w wychodzeniu z nałogów Ogrom wiedzy, doświadczenia i wsparcia dla ośrodków leczenia uzależnień, GOPS-ów, MOPS-ów, nauczycieli i pedagogów szkół, terapeutów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Handlowanie to gra – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Anatomia lidera. Jak zostać świetnym szefem i doskonalić się w sztuce przywództwa – audiobook
Michał Chmielecki
Każdego dnia podejmujemy decyzje w odniesieniu do osobistego zestawu założeń i wartości. To one kształtują nasz styl przywództwa i podejście do niego. Czy faktycznie są słuszne? Czy tylko nam się wydaje, że takie są? Dziś w dążeniu do tego, by efektywnie kierować firmą i zbudować świetny, zmotywowany zespół, nie ma miejsca na uczenie się na własnych błędach. Dzięki tej książce, będącej owocem bogatego...Data dostępności:
Data publikacji:
#AgileKtóryDziała. Pracuj zwinnie i skutecznie – audiobook
Michał Dusiński Tomasz Borowiec
Pracuj zwinnie - i skutecznie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre... Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie, w praktyce jednak często okazują się trudne, a co za tym idzie - rozczarowują....Data dostępności:
Data publikacji:
Przedsiębiorczość. Jak założyć i rozwijać własną firmę – audiobook
Brian Tracy
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwinni. Zbrodnia i Scrum – audiobook
Marcin Żmigrodzki
To niezwykła książka. Gratka dla miłośnika kryminałów i cenny poradnik dla kogoś, kto chciałby się bliżej zaprzyjaźnić ze Scrumem. Rozdział po rozdziale, iteracja po iteracji. Młody start-upowiec Szczepan odzyskuje świadomość w momencie, gdy jest ciągnięty po kanale melioracyjnym za terenowym samochodem Bernarda, entuzjasty zwinnego podejścia do biznesu i prawa. Grupa Bernarda dostała zlecenie na...Data dostępności:
Data publikacji:
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu – audiobook
Arkadiusz Bednarski
Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie! Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta:...Data dostępności:
Data publikacji:
Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Mariusz Chrapko
Zwinny jak łasica i szybki jak wiatr - od dziś bądź taki dzięki metodzie Scrum! Współczesny świat w dużej mierze przeniósł się do wnętrza komputerów. Nie chodzi tylko o internet, ale także o bazy danych najrozmaitszych firm i urzędów, programy do obsługi maszyn i sprzętów AGD, skomplikowane systemy logistyczne, magazynowe, handlowe i wszelkie inne. Bez odpowiedniego oprogramowania żaden z tych elementów...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak inwestować swoje pieniądze – audiobook
Brian Portnoy Joshua Brown
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - najczęściej nie korzystają z produktów, które polecają klientom. Sytuację komplikuje prosty, choć przemilczany fakt, że nie istnieje jedyny właściwy sposób inwestowania pieniędzy. Tymczasem decyzje o sposobie oszczędzania i inwestowania pieniędzy są niezwykle ważne. Od...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji: