Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

handel i gospodarka audiobook

Liczba pozycji: 3
  • Jak bez wysiłku i pieniędzy zarabiać na nieruchomościach – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Jak bez wysiłku i pieniędzy zarabiać na nieruchomościach – audiobook

    Leszek Markiewicz  

    Jeśli ktoś kiedyś ci powiedział, że inwestowanie w nieruchomości wymaga dużego kapitału i że nie masz po co próbować swoich sił w tej dziedzinie, to… jak najszybciej o tym zapomnij! Zarabianie na nieruchomościach obejmuje szeroki zakres działań i zapewniam cię, że każdy, jeśli tylko ma odrobinę chęci, może osiągnąć sukces na tym polu. Dzięki konkretnym technikom i sprawdzonym strategiom opisanym w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,90 zł 31,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Bill Clinton. Biografia polityczna. Kulisy Waszyngtonu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Bill Clinton. Biografia polityczna. Kulisy Waszyngtonu – audiobook

    dr Piotr Napierała   Łukasz Tomys  

    Bill Clinton to człowiek pełen sprzeczności i paradoksów. Odważny reformator, a zarazem lawirant i seksoholik. Walcząc zacięcie, pomógł zlikwidować deficyt budżetowy, ale był też prezydentem, którego kadencja zakończyła się licznymi ułaskawieniami, w tym, co najmniej jednym bardzo kontrowersyjnym. Ułaskawiony przez Clintona finansista Marc Rich został skazany przez amerykański sąd za oszustwo, wymuszenia,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,60 zł

    Więcej

    • MP3
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA