Podatki w e-commerce – ebook
Angelika Borowska 2 Kinga Jańczak Beata Kostrzycka Emilia Lazarowicz Małgorzata Lewandowska 2 Katarzyna Tokarczyk 2 Ewa Szpytko-Waszczyszyn
Prowadzenie działalności wymaga mierzenia się z niełatwą rzeczywistością gospodarczą i podatkową. Prześledźmy zagadnienia na które warto zwrócić uwagę prowadząc swój sklep internetowy. E-book w przystępny sposó b odpowiada m.in. na pytania: • Kiedy konieczne jest posiadanie kasy fiskalnej? • Jak rozliczyć zakup towarów z Chin? • Jak rozliczyć podatek VAT w przypadku procedur VAT OSS i VAT...Data dostępności:
Data publikacji:
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona – audiobook
Richard L. Brandt
Dlaczego Amazon odniósł tak wielki sukces, podczas gdy konkurencja już dawno zwinęła interes? Niekwestionowanym ojcem sukcesu jest Jeff Bezos (zawód: dyrektor generalny i innowator). Dzięki umiejętności perspektywicznego myślenia oraz bezwzględnemu wyczuciu biznesowemu Bezos zmienił swoją firmę w internetowego giganta dyktującego rynkowe warunki. Oto opowieść o człowieku, który z komputerowego maniaka...Data dostępności:
Data publikacji:
Naruszenie praw autorskich i praw pokrewnych w związku z funkcjonowaniem wyszukiwarek internetowych – ebook
Andrzej Hańderek
Książka zawiera szczegółową analizę obowiązujących regulacji prawnych związanych z możliwością korzystania z utworów w związku z funkcjonowaniem wyszukiwarki internetowej. Omówiono takie instytucje prawne, jak: dozwolony użytek prywatny, dozwolony użytek publiczny, test trójstopniowy czy też wyłączenie odpowiedzialności pośredników internetowych. Przedstawiono również propozycje nowych regulacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Akt o usługach cyfrowych. Komentarz – ebook
Agata Domańska Katarzyna Araczewska Mateusz Franke Agnieszka Grzelak Mirosław Gumularz Tomasz Izydorczyk Artur Piechocki Natalia Polańska Martyna Popiołek-Dębska Mirosław Wróblewski Jan Ząbczyk
Komentarz zawiera szczegółowe omówienie zupełnie nowych regulacji aktu o usługach cyfrowych, których głównym celem jest: zwalczanie nielegalnych treści w internecie, zapewnienie odpowiedzialności platform za ich algorytmy oraz poprawienie moderacji treści on-line. Nowe regulacje usprawnią proces usuwania nielegalnych treści, czyli ich moderowanie przez platformy typu Facebook czy Google. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0 – ebook
Elżbieta Guzek Emil Ślązak
Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Akt o usługach cyfrowych. Komentarz – ebook
Patricia Sharp Rafał Skibicki Jędrzej Stępniowski Agnieszka Sztoldman Gabriela Bar Kamila Brylak Witold Chomiczewski Wojciech Dubis Maria Dymitruk Krzysztof Garstka Aleksandra Glanc-Gołaczyńska Jacek Gołaczyński Łukasz Goździaszek Jarosław Greser Bartosz Kolarz Aleksandra Kuczerawy Wojciech Lamik Joanna Lentka-Wróbel Martyna Mielniczuk-Skibicka Magdalena Piech Przemysław Polański
Książka omawia przepisy Aktu o usługach cyfrowych (DSA) od strony praktycznej z uwzględnieniem aktualnego dorobku nauki polskiej i zagranicznej. Przedstawia ona zmiany, jakie wprowadza DSA w stosunku do wcześniejszych regulacji dyrektywy o handlu elektronicznym oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Unikalną wartością komentarza jest także uwzględnienie polskiego projektu ustawy...Data dostępności:
Data publikacji:
El Más Santo – audiobook
Maciej Dobosiewicz
Historia El Más Santo, najsłynniejszego luchadora w dziejach Meksyku - od narodzin po bohaterski koniec. Beztroskie dzieciństwo przerwane przez tragiczną śmierć ojca oraz brata; trudna droga do osiągnięcia miana najlepszego meksykańskiego zapaśnika; popularność godna gwiazdy rocka, niemożliwa do wyobrażenia fortuna; rywalizacja z diabolicznym El Picante; wielka miłość, a potem wielka zdrada...Data dostępności:
Data publikacji:
Szef wymagający i wyrozumiały – audiobook
Kim Scott
Jak wykorzystać szczerość w bezpośredniej konfrontacji, by pomóc zespołowi w osiągnięciu wspaniałych rezultatów. Odkąd nauczyliśmy się mówić, powtarza się nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia, to lepiej wcale nie otwierać ust. Gdy jednak zostajesz menedżerem, mówienie staje się twoją pracą - i obowiązkiem. Autorka niniejszej książki, Kim Scott, zajmowała stanowiska kierownicze w Google...Data dostępności:
Data publikacji:
Mistrzowie skalowania biznesu. Zaskakujące fakty o firmach osiągających największe sukcesy – audiobook
Reid Hoffman June Cohen Deron Triff
Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? Że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy doskonała strategia. Najważniejszy jest przedsiębiorczy umysł - swoiste nastawienie na przedsiębiorczość, które można kształtować i rozwijać. Reid Hoffman - założyciel LinkedIn, inwestor w funduszu inwestycyjnym VC...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
Myślenie kontekstowe. Największa przewaga ludzi nad sztuczną inteligencją – audiobook
Kenneth Cukier Viktor Mayer-Schönberger Francis Véricourt
Każda chwila naszego życia zostaje przefiltrowana przez tworzone przez nas modele mentalne, mimo to zazwyczaj są one dla nas niewidoczne. Ta wnikliwa książka pokazuje, jak uświadomić sobie, że zawsze patrzymy przez pryzmat czegoś, i jak szukać nowych punktów widzenia, kiedy otaczający nas świat wciąż się zmienia. Ważna i przydatna pozycja - pewną ręką prowadząca nas po niespokojnych czasach. Adam Grant,...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji:
Odwaga w przywództwie – audiobook
Brene Brown
Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji:
Wieczne opóźnienie. Zarządzanie projektami IT – audiobook
Marcin Dąbrowski
Czas, czas, czas goni nas. Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielkiej psychicznej odporności, by się nie poddać. Otrzymują do realizacji projekty...Data dostępności:
Data publikacji: