Imperium Google – ebook
Lars Reppesgaard
Seria: Biznes Bestseller Dzięki tej książce dowiesz się, jak w pełni wykorzystać możliwości Google. Imperium Google w interesujący i wyczerpujący sposób przedstawia odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące fenomenu Google oraz prezentuje historię tworzenia całego internetu. W czerwcu 1999 r. Siergiej Brin przedstawił Google jako idealną wyszukiwarkę, która będzie przetwarzać i rozumieć wszystkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook
Damian Sałkowski
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...Data dostępności:
Data publikacji:
Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR – ebook
John Doerr
Legendarny inwestor John Doerr ujawnia, w jaki sposób system OKR - system wyznaczania celów - pomógł gigantom technologicznym takim jak Intel czy Google w osiągnięciu dynamicznego wzrostu i jak może pomóc każdej organizacji w rozwoju. Jesienią 1999 roku John Doerr spotkał się z założycielami startupu, któremu przekazał właśnie 12,5 miliona dolarów; była to największa inwestycja w jego karierze. Larry...Data dostępności:
Data publikacji:
Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify – ebook
Jan Kreft
To książka o władzy platform Facebooka i Google, o kontrolowaniu człowieka, grup społecznych, a nawet państw. O „magii” uzależniania ludzi, celebracji osobliwych mitów, kulcie porażki, mirażach bogactwa, kreatywności i kariery. To książka o algorytmizacji codziennego życia, feudalnych stosunkach na platformach, ich niewolnikach i menedżerach pokutnikach. O zarządzaniu antykonkurencyjnymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Google. Narodziny imperium – ebook
Joanna Ziółkowska
W czym tkwi fenomen Google? Co sprawiło, że uczelniany projekt dwóch studentów stał się jedną z najpotężniejszych firm na świecie? Czy korzystając z przeglądarki Chrome powinniśmy się czegoś obawiać? Jakie działania mające pomóc społeczeństwu w dobie pandemii koronawirusa podjęto w przedsiębiorstwie? Nad jakimi projektami pracuje się w Google obecnie? „Google. Narodziny imperium” stara się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Najlepsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza praktyczna o Google Ads dla początkujących · 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku · 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi przez 21 lat · Ćwiczenia, porady oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania · Uruchamianie i optymalizacja kampanii dla poprawy efektów · Najnowszy interfejs...Data dostępności:
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google – ebook
Scott Galloway
Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne...Data dostępności:
Data publikacji:
AdWords i Analytics: Zostań certyfikowanym specjalistą – ebook
Krzysztof Marzec Tomasz Trzósło
- Zajmujesz się reklamą w internecie? - Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? - Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka...Data dostępności:
MARKETING INTERNETOWY. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024. Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu...Data dostępności:
Od zera do miliardera – ebook
Miłosz Wagner
Publikacja przedstawia sylwetki oraz inspiracje najbogatszych ludzi na świecie, których majątki szacuje się w miliardach dolarów. Wśród nich są właściciele Google: Larry Page oraz Sergiej Brin, założyciel Microsoftu — Bill Gates, założyciel Facebooka: Mark Zuckerberg ale także piłkarze, gwiazdy muzyki, pisarze czy chociażby Michael Jordan — wieloletni gwiazdor NBA.Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
„Twoja firma w sieci” to kompendium wiedzy dla początkujących przedsiębiorców, twórców oraz wszystkich osób, które chciałyby zacząć pokazywać swoje produkty/usługi w sieci… ale nie wiedzą JAK. Od czego zacząć, jaką platformę wybrać, co pokazywać i gdzie? Czytelnicy poznają przydatne narzędzia oraz aplikacje ułatwiające i przyspieszające pracę, zyskają pomysły na publikacje, zadbają o swoje social media,...Data dostępności:
Data publikacji:
Pozycjonowanie zdjęć w sieci – ebook
Agnieszka Kaźmierczak
Jak poprawnie przygotować zdjęcia do publikacji w Internecie? Jak realnie wpłynąć na wyniki wyszukiwania? Jak trafiać do Google Grafika? Jak za pomocą zdjęć promować swój biznes? Poznaj kilka praktycznych sztuczek, które realnie wpłyną na twoje wyniki wyszukiwania w sieci, a co za tym idzie, zwiększą twoją popularność i widoczność w Internecie.Data dostępności:
Data publikacji:
Wzorce projektowe uczenia maszynowego: Rozwiązania typowych problemów dotyczących przygotowania danych, konstruowania modeli i MLOps – ebook
Valliappa Lakshmanan, Sara Robinson, Michael Munn
Rozwiązania typowych problemów dotyczących przygotowania danych, konstruowania modeli i MLOps Wzorce projektowe opisane w tej książce obejmują najlepsze praktyki i rozwiązania powtarzalnych problemów w uczeniu maszynowym. Autorzy, troje inżynierów z firmy Google, skatalogowali sprawdzone metody, aby pomóc badaczom danych sprostać typowym problemom występującym w całym procesie uczenia maszynowego....Data dostępności:
SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024. – ebook
Robert Duda
Najnowsza w Polsce książka o SEO już dostępna! • 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących • Kompleksowa wiedza teoretyczna i omówienie najważniejszych narzędzi SEO • Optymalizacja SEO strony lub sklepu krok po kroku • Działania Content Marketing i LinkBuilding na sprawdzonych rozwiązaniach • Najnowsze wersje narzędzi SEO • 22 lata doświadczenia autora zebrane w 214 stron gotowych...Data dostępności:
Niegrzeczne święta 2: Śnieg w jej włosach. Niegrzeczne święta (2) – audiobook
Robert Ziębiński
Podróże palcem po mapie to już przeszłość. Teraz mamy Google Earth. Bo nigdy nie wiadomo, gdzie odnajdzie się dawno zagubione uczucie… Tej zimy czeka na ciebie niegrzeczna antologia dziesięciu świątecznych opowiadań pióra wyjątkowych polskich autorek i jednego niesfornego autora. Nie czekaj na Świętego Mikołaja, zamów książkę już dziś i spraw sobie przyjemność! Opowiadanie 2 z 10.Data dostępności:
Data publikacji:
Złożoność nie jest zbrodnią : szkice o amerykańskiej poezji modernistycznej i postmodernistycznej – ebook
Julia Fiedorczuk
Bohaterowie tekstów Julii Fiedorczuk − Ezra Pound, William Carlos Williams, Marianne Moore, Laura (Riding) Jackson, Elizabeth Bishop i John Ashbery − to dzisiaj już postacie kanoniczne w Stanach Zjednoczonych. W prezentowanym tomie autorka przybliża awangardową twórczość amerykańskich modernistów i postmodernistów polskim czytelnikom. Ponadto gruntownej refleksji poddaje zjawisko innowacji, analizując...Data dostępności:
Data publikacji:
Bajki robotów – ebook
Stanisław Lem
Opowiadania wzorowane na mitach i ludowych przypowieściach spajają dwa obce sobie światy: feudalny i cybernetyczny. Śmiały eksperyment artystyczny jest – jak zazwyczaj u Lema – głęboko zakorzeniony w tradycji literackiej, a Bajki robotów zdobyły trwałe miejsce w dorobku europejskiej kultury. Opowiadanie Jak ocalał świat stało się kanwą dla Doodle’a, którym wyszukiwarka Google uczciła Lema w kilkunastu...Data dostępności:
Data publikacji:
WYBORY SAMORZĄDOWE. Błędy w Kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Z poradnika "Wybory Samorządowe. Błędy w kampanii. Co kandydaci robią nie tak i przegrywają? Edycja 2024" nauczysz się: 1. Wprowadzenie Zrozumiesz, jak zmienia się krajobraz kampanii samorządowych i jakie wyzwania stoją przed nowoczesnymi kandydatami. Poznasz również przyczyny, dla których nawet dobrze zaplanowane kampanie mogą zawieść. 2. Ulotki – relikt przeszłości czy nadal wartościowy element kampanii? Dowiesz...Data dostępności: