gier
Liczba pozycji: 26
Efektywność gier dydaktycznych w procesie kształcenia – ebook
Roman Król
Oddana do rąk Czytelnika publikacja zawiera pewien wycinek bardzo złożonej i bogatej problematyki gier i zabaw dydaktycznych, efektywności kształcenia, wybranych możliwości jej pomiaru, posiadania przez nią sensownego dla praktyki i bardzo przez nią oczekiwanego modelu przenoszenia i twórczej interpretacji dorobku wiedzy teoretycznej z zakresu gier dydaktycznych na grunt praktyki. W książce znajduje...Data dostępności:
Data publikacji:
Organizacja gier decyzyjnych w zarządzaniu kryzysowym – ebook
Janusz Falecki
Monografia zawiera problematykę użyteczną w przygotowaniu i doskonaleniu przedstawicieli organu zarządzającego systemem zarządzania kryzysowego i studentów kierunków bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo narodowe oraz pokrewnych w zakresie podejmowania decyzji w sytuacji kryzysowej.Data dostępności:
Data publikacji:
Patologie gier cyfrowych. Studium z zakresu polityki kryminalnej – ebook
Wojciech Kasprzak
Niniejsza publikacja dotyczy zagadnień związanych z grami cyfrowymi,jako jednym z najbardziej popularnych mediów współczesnej rozrywki,w ujęciu kryminalistyki i kryminologii. Nowoczesne technologie kojarzone są najczęściej z postępem w rozwoju, nowymi narzędziami technicznymi, bardziej precyzyjnymi przyrządami, czy większą interakcją z cyberprzestrzenią. Nie inaczej jest w branży elektronicznej rozrywki,...Data dostępności:
Data publikacji:
Autorskie prawa osobiste twórców gier komputerowych – ebook
Jacek Markowski
Gry komputerowe stały się powszechną formą rozrywki, cechującą się niebywałym potencjałem gospodarczym. Ich złożoność oraz często ogromny rozmach, przejawiający się w możliwości eksploracji rozległych wirtualnych światów, sprawiają iż badana materia jest dużym wyzwaniem pod względem prawnym, którą nauka prawa winna być żywo zainteresowana. Monografia kierowana jest przede wszystkim do osób, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Podstawy teorii i metodyki zabaw i gier ruchowych – ebook
Marian Bondarowicz Tadeusz Staniszewski
O edukacyjnej roli zabawy Na edukacyjne walory zabaw wskazywano już w ustawach i raportach Komisji Edukacji Narodowej. Owe zalecenia Komisji znalazły teoretyczne odbicie dziele Jędrzeja Śniadeckiego „O fizycznym wychowaniu dzieci”, w którym wiele uwagi poświęcił autor zabawie, upatrując w niej skuteczny środek w procesie umysłowego, moralnego i fizycznego wychowania dzieci. W ujęciu Władysława Osmolskiego...Data dostępności:
Data publikacji:
Gracze w kulturze – ebook
Kamil Jędrasiak
Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier...Data dostępności:
Data publikacji:
Czytanie interaktywnych obrazów. Gry komputerowe w perspektywie dynamicznej tekstualności – ebook
Katarzyna Prajzner
Gry komputerowe są obecnie jednymi z najgwałtowniej i najciekawiej rozwijających się mediów. Książka łączy perspektywy badawcze teorii gier, filmu i literatury, groznawstwa, aby ukazywać, czym gry komputerowe są, w jaki sposób tworzą się relacje między nimi a graczami, a przede wszystkim jak funkcjonują one jako teksty i jak tworzą znaczenia. Są w niej również zaproponowane narzędzia analityczne dotyczące...Data dostępności:
Data publikacji:
Psy-Schudnięcie – ebook
Anastasiya Smirnova
Psychologiczna gra „Psy-slimming” to pełnoprawna sesja terapeutyczna, która pozwala na psychologiczne skupienie się na utracie wagi bez stosowania diet i ćwiczeń fizycznych. Autorem gry jest psycholog, hipnoterapeuta i specjalista w zakresie psychosomatiki, Anastasia Kolendo-Smirnova. Zestaw gry przeznaczony jest dla psychologów, terapeutów, studentów psychologii i liderów gier psychologicznych. Książka...Data dostępności:
Data publikacji:
Wprowadzenie do groznawstwa – ebook
Katarzyna Prajzner
Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z perspektywy specyfiki obszaru gier i jego odrębności od innych form medialnych. Druga zawiera przykłady praktycznego wykorzystania omawianych wcześniej kategorii, a także analizy konkretnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyberprzestrzeń miejscem skutecznego nauczania-uczenia się – ebook
Danuta Szeligiewicz-Urban Beata Matusek
Celem badań opisywanych w niniejszej monografii uczyniono analizę związków zachodzących pomiędzy korzystaniem z nowoczesnych technologii informacyjnych a zagrożeniami płynącymi z mass mediów z perspektywy nauczyciela, rodzica i dziecka. W niniejszym opracowaniu poruszamy kwestię kompetencji informatycznych i społeczno-wychowawczych nauczyciela i rodzica w odniesieniu do wykorzystywania nowoczesnych...Data dostępności:
Data publikacji: