firmowego
Liczba pozycji: 2
Przy stoliku w Czytelniku – audiobook
Jarosław Molenda
Czytelnikowski stolik ani nie był jedynym, ani tym bardziej pierwszym stolikiem literackim bądź artystycznym czy w ogóle towarzyskim – jak zwał, tak zwał – w dziejach polskich kawiarni. Być może siłę kawiarni Czytelnika stanowiła zachowana tam równowaga między polityką a kulturą. Główne Osoby: Autor, Krytyk, Senator, Redaktorka i – najważniejszy z nich – Wielki Aktor na scenie i przy stoliku. Wszyscy...Data dostępności:
Data publikacji:
Podstawy pisania przekonujących tekstów – ebook
Jakub Sosnowski
Jeśli potrafisz napisać tekst sprzedażowy, zawsze będziesz poszukiwany przez pracodawców lub zleceniodawców. Daje to przyzwoite pieniądze, więcej czasu dla siebie i rodziny, a nawet możliwość pracy (zarabiania pieniędzy) z dowolnego miejsca na ziemi, gdzie tylko dostępne jest połączenie z internetem. Autor Podstaw pisania przekonujących tekstów wymienia główne korzyści płynące z przeczytania jego...Data dostępności:
Data publikacji: