felietony
Liczba pozycji: 5
Anoda i Katoda. Tom 1 – audiobook
Melchior Wańkowicz
„Anoda i katoda” to ostatnie dzieło pisarza, wydane już pośmiertnie w latach 1980-1981. Według zamysłu autora, miał to być przegląd całej jego twórczości, począwszy od pierwszych tekstów jeszcze sprzed I wojny światowej, a kończąc na ostatnich latach życia. Na tom I (zatytułowany „Było to dawno”) składają się m.in. zgrabne felietony, pełne uroczych szczegółów wspomnienia i mistrzowskie...Data dostępności:
Data publikacji:
Przewodnik Katolicki – e-wydania – 24/2024
"Przewodnik Katolicki" to najstarszy polski tygodnik społeczno-religijny, którego pierwszy numer ukazał się 17 stycznia 1895 roku. "Z tradycją w nowoczesność" to dziś główna dewiza twórców "Przewodnika". Skład redakcji zasilają przede wszystkim młodzi ludzie i to właśnie oni kształtują wizerunek pisma, opierając się jednocześnie na doświadczeniach zdobytych przez ich starszych kolegów. Najmocniejszą...Data dostępności:
Data publikacji:
Przewodnik Katolicki – e-wydania – 23/2024
"Przewodnik Katolicki" to najstarszy polski tygodnik społeczno-religijny, którego pierwszy numer ukazał się 17 stycznia 1895 roku. "Z tradycją w nowoczesność" to dziś główna dewiza twórców "Przewodnika". Skład redakcji zasilają przede wszystkim młodzi ludzie i to właśnie oni kształtują wizerunek pisma, opierając się jednocześnie na doświadczeniach zdobytych przez ich starszych kolegów. Najmocniejszą...Data dostępności:
Data publikacji:
O lepszym życiu. Rozmyślania z psychologią w tle – audiobook
Iwona Majewska-Opiełka
100 krótkich tekstów o życiu, psychologii człowieka, miłości, spójności wewnętrznej, skuteczności i innych ważnych tematach. W wypadku rozwoju osobistego, zmian i wszelkich zainspirowanych działań to właśnie serce i dusza mają decydujący głos. Niech te felietony działają tak, jak tego potrzebujesz: będą wskazówką, inspiracją do konkretnych działań albo niech po prostu wprowadzą Cię w lepszy nastrój....Data dostępności:
Data publikacji:
Go global! – audiobook
Krzysztof Rybiński
Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej...Data dostępności:
Data publikacji: