felietony
Liczba pozycji: 5
Anoda i Katoda. Tom 1 – audiobook
Melchior Wańkowicz
„Anoda i katoda” to ostatnie dzieło pisarza, wydane już pośmiertnie w latach 1980-1981. Według zamysłu autora, miał to być przegląd całej jego twórczości, począwszy od pierwszych tekstów jeszcze sprzed I wojny światowej, a kończąc na ostatnich latach życia. Na tom I (zatytułowany „Było to dawno”) składają się m.in. zgrabne felietony, pełne uroczych szczegółów wspomnienia i mistrzowskie...Data dostępności:
Data publikacji:
O lepszym życiu. Rozmyślania z psychologią w tle – audiobook
Iwona Majewska-Opiełka
100 krótkich tekstów o życiu, psychologii człowieka, miłości, spójności wewnętrznej, skuteczności i innych ważnych tematach. W wypadku rozwoju osobistego, zmian i wszelkich zainspirowanych działań to właśnie serce i dusza mają decydujący głos. Niech te felietony działają tak, jak tego potrzebujesz: będą wskazówką, inspiracją do konkretnych działań albo niech po prostu wprowadzą Cię w lepszy nastrój....Data dostępności:
Data publikacji:
Puls Biznesu – wydanie darmowe
„ Puls Biznesu ” to jedyny dziennik w Polsce poświęcony wyłącznie tematyce gospodarczej. Informuje o bieżących wydarzeniach z punktu widzenia polskich przedsiębiorców, pomagając menadżerom i właścicielom firm w codziennym prowadzeniu biznesu. Prognozuje i analizuje, w jaki sposób wydarzenia z dziś wpłyną na świat biznesu jutro, a wszystko w zwięzłej i przejrzystej formie. Darmowy num...Data dostępności:
Data publikacji:
Raport Kolejowy – e-wydanie – 2/2024
Raport Kolejowy to dwumiesięcznik poświęcony branży transportu szynowego wydawany przez Polską Izbę Producentów Urządzeń i Usług na Rzecz Kolei. Raport Kolejowy podejmuje tematy dotyczące transportu szynowego oraz obszarów powiązanych (energetyka, informatyka, telekomunikacja itp.). W każdym numerze dwumiesięcznika znajdą Państwo analizy, opinie, wywiady, relacje oraz felietony. Raport Kolejowy jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Go global! – audiobook
Krzysztof Rybiński
Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej...Data dostępności:
Data publikacji: