davida
Liczba pozycji: 5
Słodki smutek – audiobook
David Nicholls
Lato, które odmieni ich życie. Nowa powieść Davida Nichollsa Słodki smutek to hymn ku chwale zwykłego, tragikomicznego życia, celebracja ożywczej mocy przyjaźni i krótka, oślepiająca eksplozja pierwszej miłości, którą w pełni można dostrzec dopiero wtedy, gdy się wypali. A początek jest niepozorny, szesnastoletni Charlie spotyka Fran...Data dostępności:
Data publikacji:
Cudowny Czwartek – audiobook
John Steinbeck
W Monterey mieszkańcy nazywają Cudownym Czwartkiem każdy dzień po Kiepskiej Środzie, która zwyczajnie do najbardziej udanych nie należy. W "Cudownym Czwartku" powracamy do znanych, a także nowych mieszkańców ulicy Nadbrzeżnej położonej w ubogiej dzielnicy portowego miasta Monterey tuż po drugiej wojnie światowej. John Steinbeck (1902-1968) - amerykański powieściopisarz, laureat literackiej Nagrody...Data dostępności:
Data publikacji:
Ulica Nadbrzeżna – audiobook
John Steinbeck
Ulica Nadbrzeżna położona w ubogiej dzielnicy portowego miasta Monterey jest domem "dziwek, alfonsów, szulerów", ale wystarczy spojrzeć na nich z innej perspektywy, by uznać, że to "święte, aniołowie, męczennicy i błogosławieni". Wśród nich żyją Henry, malarz zbierający kawałki drewna, by zbudować łódź, Lee Chong - właściciel niewielkiego sklepu, w którym jest wszystko, i Doktor z laboratorium biologicznego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuczna inteligencja w biznesie. Jak zdobyć rynkową przewagę dzięki AI – ebook
Thomas Davenport Nitin Mittal
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technologii i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania firmy wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na sztuczną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak wykorzystać jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Firmy te, stanowiące...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – ebook
David M. Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął...Data dostępności:
Data publikacji: