Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

copywritingu

Liczba pozycji: 16
  • Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,95 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – audiobook

    Jim Edwards  

    A gdybyś potrafił sprzedać cokolwiek komukolwiek? Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na Facebooku czy w formie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,94 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • PROMOCJA

    Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – ebook

    Jim Edwards  

    Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,94 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kreatywne techniki w copywritingu – ebook

    Wirginia Jurgielewicz  

    Książka „Kreatywne techniki w copywritingu — jak wyróżnić się spośród konkurencji?” to przewodnik, który pokazuje jak rozwiązać największe problemy, z jakimi boryka się każdy copywriter. Przedstawia różne techniki, strategie i narzędzia, które pomogą tworzyć teksty, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i wyróżniają się na tle konkurencji. Ebook dostarczy wskazówek, które pozwolą wyróżnić się na rynku...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,34 zł 40,38 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,38 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing hotelowy - praktycznie – ebook

    Agata Adaszyńska  

      Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,77 zł 14,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,77 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak pisać, żeby czytali? – ebook

    Artur Jabłoński  

    W tytule "Jak pisać, żeby czytali?" Artur Jabłoński - ekspert w dziedzinie copywritingu - odkrywa tajemnice dobrego pisania. Dobrego, czyli takiego, które przekaże czytelnikowi to, co chcesz mu przekazać. Z tego e-booka dowiesz się między innymi: jak ludzie czytają, na które elementy zwracać szczególną uwagę, jak ważne są tytuły, jaka powinna być długość akapitów, jakie czcionki stosować czy co to...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,10 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu – audiobook

    Marcin Cichocki  

    Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,95 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem – ebook

    Dorota Jędrzejewska   Rafał Niemczyk  

    „No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,51 zł 33,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51 zł

    Więcej

    Ocena: 1 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Norbert Oruba  

    W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,95 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
Liczba pozycji: 16

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA