brzydką
Liczba pozycji: 2
Atolka – audiobook
Mariola Fajak-Słomińska
„Autorka zręcznie skraca dystans, zniża się do poziomu myślenia dziecka... Co nowego znalazłam? To, że z niezwykłą umiejętnością i lekkością, w sposób metaforyczny porusza tematy trudne i niewygodne. Zdarzenia, które spotykają syrenkę i konika morskiego wzbudzają w dzieciach zdziwienie. Elementy te mają charakter bajek terapeutycznych, dają rodzicom okazję do porozmawiania z dziećmi o sprawach niełatwych...Data dostępności:
Data publikacji:
Scientific Advertising – ebook
Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych,...Data dostępności:
Data publikacji: