Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

brand

Liczba pozycji: 4
  • Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu – audiobook

    Ewa Wilmanowicz  

    Ty - brand klasy premium Reputacja to rezultat tego, kim jesteś i co osiągnąłeś. Suma wszystkich decyzji podejmowanych od początku kariery aż do dzisiaj. Nawet tej, czy kupić tę książkę. Dobre decyzje przynoszą dobre rezultaty, a dopiero one, osiągane przez pewien czas, składają się na osobistą reputację. Dzisiejszy świat pozorami stoi. Można mieć najlepsze wykształcenie, prestiżowy zawód, miliony...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
  • Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą – audiobook

    Mateusz Grzesiak  

    Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek! Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • CENA NEXTO

    Customer engagement. Management practices in the consumer goods and services sector – ebook

    Katarzyna Żyminkowska   Joanna Wiechoczek   Małgorzata Kieżel  

    Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyond transactions and results from motivational  drivers.  Customer  engagement  in  this  book  refers  to  the  engagement  of  individual customers, that is, consumer...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Human Capital in Hotel Industry – ebook

    Ewa Wszendybył-Skulska  

    „(...) The issue of the work is embedded in the mainstream of modern capital practice management in the hospitality industry. The author of the work, in a consequent managerial approach, focused her attention on the importance of employee innovation, human capital profitability and estimation of its ad­ded value in hotel strategic development. The work provides answers to the fundamental questions...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,00 zł 40,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł

    Więcej

    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA