brand
Liczba pozycji: 9
Złoto rewolwerowca – ebook
Max Brand
Max Brand (ur. 29 maja 1892), właściwie Frederick Schiller Faust, znany również m.in. jako George Owen Baxter, George Evans i Evan Evans, to jeden z najpoczytniejszych autorów wielu klasycznych powieści z Dzikiego Zachodu, znanych na całym świecie także dzięki ekranizacjom filmowym (np. Destry znowu w siodle ). Był również dziennikarzem, a podczas drugiej wojny światowej korespondentem wojennym we...Data dostępności:
Data publikacji:
Donnegan – ebook
Max Brand
„Donnegan” to zaliczana do najlepszych powieść Maksa Branda, będąca ciekawym rozwinięciem jednego z głównych motywów westernów o tajemniczym przybyszu znikąd. Takim bohaterem jest tytułowy Donnegan, potrafiący znakomicie walczyć, o którym nic nie wiadomo, pomimo otaczającej go w pewnych kręgach sławy. Poszukując w celach zemsty od wielu lat człowieka, o którym niemal nic nie wie, przypadkowo trafia...Data dostępności:
Data publikacji:
Mściciel z gór – ebook
Max Brand
Max Brand (ur. 29 maja 1892), właściwie Frederick Schiller Faust, znany również m.in. jako George Owen Baxter, George Evans i Evan Evans, to jeden z najpoczytniejszych autorów wielu klasycznych powieści z Dzikiego Zachodu, znanych na całym świecie także dzięki ekranizacjom filmowym. Jeśli lubicie szybkie westerny o zemście i zasłużonym odwecie, to Mściciel z gór Maxa Branda przypadnie wam do gustu....Data dostępności:
Data publikacji:
Morze Drzazg 2: Pół świata – ebook
Joe Abercrombie
NOMINACJA DO NAGRODY LOCUSA DLA NAJLEPSZEJ POWIEŚCI YOUNG ADULT! CYKL „MORZE DRZAZG” Zadra rozpaczliwie chce pomścić śmierć ojca. Celem jej życia jest walka. Zostaje uwikłana w intrygi Ojca Yarviego, przebiegłego ministra Gettlandu, który pozyskuje sojuszników w walce z Najwyższym Królem. I nie cofnie się przed niczym. Towarzyszy im Brand, młody wojownik, który nienawidzi zabijania. Czy Zadra...Data dostępności:
Data publikacji:
Święta na świecie – ebook
Brand SofieMaria
Kto z was chciałby dostać pod choinkę zęby morsa albo zgniłego ziemniaka? Co by było, gdyby przyjechał do was Mikołaj na saniach, które ciągną kangury? Okazuje się, że pachnąca żywicą choinka, karp i łamanie się opłatkiem to niejedyne sposoby obchodzenia Gwiazdki. Jak wygląda ona w innych zakątkach świata? W Meksyku w stajence zamiast choinek są kaktusy. We Włoszech w ogóle nie ma Mikołaja – prezenty...Data dostępności:
Data publikacji:
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów – ebook
Phil Barden Rory Sutherland
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli – ebook
Robert Stępowski
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez...Data dostępności:
Data publikacji:
"Firebrand" Trevison – ebook
Charles Alden Seltzer
Firebrand Trevison to powieść autorstwa Charlesa Aldena Seltzera, uznanego za jednego z najbardziej aktywnych pisarzy amerykańskich XX wieku. Jego specjalnością były westerny, które tworzył, inspirowany własnymi doświadczeniami z życia w Nowym Meksyku. Pod jego nazwiskiem wydano ponad czterdzieści tytułów, a jego opowiadania chętnie publikowano w czasopismach takich jak „Argosy”, „Blue Book” czy „Adventure”....Data dostępności:
Data publikacji:
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę – ebook
Grzegorz Kosson
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję! Tradycyjne...Data dostępności:
Data publikacji: