Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

brand

Liczba pozycji: 12
  • CENA NEXTO

    Brand Equity: Metody badania siły marek – ebook

    Dariusz Kubuj  

    Pojęcie siły marki ( brand equity ) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych...

    Data dostępności:

    Cena: 107,10 zł 119,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    As a Man Lives – ebook

    E. Phillips Oppenheim  

    Positively every one, with two unimportant exceptions, had called upon us. The Countess had driven over from Sysington Hall, twelve miles away, with two anamic-looking daughters, who had gushed over our late roses and the cedar trees which shaded the lawn. The Holgates of Holgate Brand and Lady Naselton of Naselton had presented themselves on the same afternoon. Many others had come in their train,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    The Amazing Partnership – ebook

    E. Phillips Oppenheim  

    E. Phillips Oppenheim wrote most famously of secret agents and duplicitous diplomats, secret treaties and international conspiracies, moonlit Riviera casinos, Swiss hotel suites, perilous yacht trips, and glamorous trans-European express trains. Known in his time as „the Prince of Storytellers,” Oppenheim, like the brand names of today’s best seller lists, offered readers in the first half of the 20th...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Mr Standfast – ebook

    John Buchan  

    World War I espionage thriller meets modern-day morality tale in „Mr. Standfast”, the third of five Richard Hannay novels written by acclaimed storyteller John Buchan. In this nail-biting adventure story, Hannay must outwit a foe far more intelligent than himself; muster the courage to propose to the lovely, clever Mary Lamington; and survive a brutal war. Set, like „Greenmantle”, durinig World War...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Collected Short Stories Vol. 7: Collected Short Stories. Volume 7 – ebook

    Arthur Conan Doyle  

    The seventh issue of Sherlock Holmes Mystery is another fine selection of tales about Sherlock Holmes, or in the Sherlockian spirit. A cypher message and a horrible murder in a Sussex village begin this dark and powerful tale as Holmes battles with the forces of the criminal mastermind, Professor Moriarty. Central to the novel lies the story of a terrorist brotherhood and the hold it acquires over...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,41 zł 24,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Marketing Automation Revolution: Using the potential of Big Data – ebook

    Grzegorz Błażewicz  

    Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers,...

    Data dostępności:

    Cena: 71,10 zł 79,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerCENA NEXTO

    Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów – ebook

    Phil Barden   Rory Sutherland  

    DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 67,41 zł 74,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli – ebook

    Robert Stępowski  

    Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,66 zł 30,73 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,66 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Ostatni rekrut – ebook

    Thomas Blake  

    Do restauracji Roberta Trumana przychodzi Karl Dertone, który składa właścicielowi propozycję nie do odrzucenia. W nocy na moście w tajemniczych okolicznościach ginie Laurence Fuble - bliski przyjaciel senatora Graff'a. Ktoś morduje z zimną krwią dwójkę homoseksualistów w jednym ze szwajcarskich hoteli. Wkrótce na prywatnym przyjęciu ginie senator Graff. Śledztwo prowadzi inspektor Desmond Brand, a...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,30 zł 27,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli – ebook

    Robert Stępowski  

    Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez...

    Data dostępności:

    Cena: 32,40 zł 36,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • BestsellerPROMOCJA

    Śpiące królewny – ebook

    Owen King   Stephen King  

    W przyszłości tak realistycznej i bliskiej, że mogłaby być współczesnością, coś dziwnego dzieje się z kobietami, które zasypiają: szczelnie owija je zwiewna substancja przypominająca kokon. Gdy ktoś je budzi, gdy obrastający je materiał zostaje naruszony bądź zerwany, uśpione kobiety wpadają w dziką furię i stają się szaleńczo agresywne; śpiąc, przenoszą się do innego świata − świata, w którym panuje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,93 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę – ebook

    Grzegorz Kosson  

    Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję! Tradycyjne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,65 zł 34,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,65 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA