bajki
Liczba pozycji: 6
PAKIET: Aktorzy czytają dzieciom NAJPIĘKNIEJSZE BAJKI - ZESTAW II – audiobook
Praca zbiorowa
Kolejne bajki z serii „Aktorzy czytają dzieciom najpiękniejsze bajki”. Pakiet obejmuje następujące tytuły: „Calineczka i inne bajki”, „Kot w butach i inne bajki”, „Śpiąca Królewna i inne bajki”. Seria wyróżnia się wspaniałą interpretacją aktorską oraz bogatym udźwiękowieniem. Atutem są także ciekawe i pełne ciepła teksty autorstwa Magdaleny Kuczyńskiej....Data dostępności:
Data publikacji:
PAKIET: Aktorzy czytają dzieciom NAJPIĘKNIEJSZE BAJKI - ZESTAW I – audiobook
Praca zbiorowa
Pakiet wydawnictwa Promatek to zbiór 24 bajek z serii „Aktorzy czytają dzieciom najpiękniejsze bajki”. Bajki te posiadają wspaniałą interpretację aktorską oraz przyjemną dla ucha oprawę muzyczną. Dialogi i ciekawe efekty dźwiękowe przeniosą najmłodszych słuchaczy w świat bajkowych marzeń. Jest to doskonały prezent dla zapracowanych rodziców, którzy nie zawsze mają czas na poczytanie swoim...Data dostępności:
Data publikacji:
PAKIET: Bajki Igora Sikiryckiego – audiobook
Igor Sikirycki
Pakiet obejmuje 16 bajek autorstwa znakomitego poety, kawalera „Orderu Uśmiechu” - Igora Sikiryckiego. Jego bajki napisane wierszem rozwijają wyobraźnię i śmieszą nie tylko najmłodszych. Utwory tego doskonałego poety w rewelacyjnej interpretacji aktorskiej, czytane przy specjalnie skomponowanym podkładzie muzycznym, to doskonała, kształcąca rozrywka i niezapomniana podróż w świat bajek. Autor:...Data dostępności:
Data publikacji:
Krasnale - rzecz o kreatywności i zmianie – ebook
Marek Stączek
„Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad, w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek, jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie, by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt „kooperacji”...Data dostępności:
Data publikacji:
Język reklamy. Wydanie II – ebook
Wacław Šmid
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...Data dostępności:
Data publikacji:
Alfabet mitów menedżerskich, czyli o pułapkach bezrefleksyjnego działania – ebook
Sławomir Jarmuż Mirosław Tarasiewicz
Menedżerowie, trenerzy, konsultanci i inni specjaliści często opierają swoje działania na popularnych koncepcjach czy powszechnych przekonaniach. Takie podejście nie zawsze się sprawdza i stwarza ryzyko podejmowania błędnych decyzji lub działania w chaosie. Na czym więc bazować? Jak uniknąć pułapek i wybrać skuteczne praktyki biznesowe? Autorzy książki bezwzględnie rozprawiają się z największymi...Data dostępności: